راهیابی ۶۷۶ اثر به نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کارکنان شهرداری

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از مشارکت بیش از ۶۷۶ اثر در نمایشگاه «شهر، یاران»، اولین نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های کارکنان خانواده بزرگ شهرداری تهران خبر داد. 

محمد علی الفت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در خصوص برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های علمی، آموزشی و دانشی کارکنان شهرداری تهران تحت عنوان «شهر، یاران» گفت: مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، جهت شناسایی توانمندی‌ها و استعدادهای کارکنان شهرداری تهران، پس از اعلام فراخوان بیش از ۶۷۶ اثر دریافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه آثار نمایشگاه «شهر، یاران» در چهار موضوع کتاب، اختراع، اکتشاف و نوآوری گردآوری شده است، اظهار کرد: ۶۴۰ کتاب و ۳۶ اختراع و نوآوری به این نمایشگاه راه پیدا کرده است که بیشترین آثار به ترتیب در حوزه فرهنگی، اجتماعی، خدمات شهری و محیط‌زیست است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با بیان اینکه آثار در ۱۶ گروه تخصصی به دست ما رسیده است، گفت: موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امور حقوقی، مالی و اقتصاد شهری، شهرسازی و معماری، مدیریت، برنامه‌ریزی و توسعه شهری، خدمات شهری و محیط‌زیست، ادبیات و هنر، فناوری، اطلاعات و ارتباطات، فنی و عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، سلامت و بهداشت، HSE و مدیریت بحران، سرمایه انسانی، ارتباطات و رسانه، امور شورا و نهادها و مذهبی و اعتقادات از جمله موضوعات آثاری است که به این نمایشگاه راه پیدا کرده است. 

الفت پور برگزاری نمایشگاه «شهر، یاران» را فرصت مناسبی برای کشف استعداد کارکنان و ارتقای سرمایه انسانی دانست و افزود: این نمایشگاه روز چهارشنبه ۹ آذرماه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در سالن شماره ۲ شورای اسلامی شهر تهران برگزار می‌شود و پس از آن از ۱۲ تا ۱۵ آذر عموم همکاران می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند. 

گفتنی است؛ این نمایشگاه با مشارکت مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 28996

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =