چهره رنجور پرستاران در ایام کرونا نماد نوع‌دوستی و اخلاق‌مداری در عصر ما بود

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: چهره‌ رنجور پرستارانی که ساعت‌ها پا به پای بیماران، با ویروس سخت‌جان کرونا جنگیدند و برای بهبودی یکایک افراد جامعه از هیچ ایثاری حتی فدای جان خویش دریغ نکردند، نمادهای نوع‌دوستی و اخلاق‌مداری در عصر ما هستند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، مجید باقری گفت: وجود بی‌بدیل پرستارانی که دانش و انسانیت را درهم آمیخته‌اند تا زندگانی و امید را در جان و روان همشهریان خود جاری سازند و رخت سلامت و عافیت را بر تن‌های آنان بپوشانند، برای آحاد جامعه ذی‌قیمت و مایه دلگرمی است.ناگفته پیداست که دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین نظام‌های درمانی نیز در غیاب پرستارانی توانمند و فداکار، رنگی از کارآمدی و کیفیت نخواهند داشت.

وی ادامه داد: چهره‌ رنجور پرستارانی که ساعت‌ها پا به پای بیماران، با ویروس سخت‌جان کرونا جنگیدند و برای بهبودی یکایک افراد جامعه از هیچ ایثاری حتی فدای جان خویش دریغ نکردند، نمادهای نوع‌دوستی و اخلاق‌مداری در عصر ما هستند. همان‌ها که با منش خود تفسیر دوباره‌ای از این پند سعدی هستند که"چو عضوی به درد آورد روزگار/ دگر عضوها را نماند قرار".

باقری ضمن تبریک ولادت اسوه صبر و صلابت، حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد: این روز را به پرستاران معزز به ویژه آنها که در درمانگاه‌های شرکت شهر سالم پرتلاش اما گمنام یاری‌رسان همکاران، همشهریان و البته مدیریت شهری هستند، تبریک گفته و از خداوند منان، برای یکایک این خوبان توفیق و بهروزی روزافزون مسئلت دارم.

انتهای پیام

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: 29113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =