لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در مواقع بحران

شورای هماهنگی مدیران بحران مناطق ۲۲ گانه پایتخت در منطقه ۱۴ شهرداری تهران برگزار شدو بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در مواقع بحران تاکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، دومین هم اندیشی شوراهای هماهنگی مدیران بحران با حضور رئیس سازمان پیشگیری مدیریت بحران شهرداری تهران، معاونین و مدیران بحران مناطق ۲۲ گانه شهرداری به منظور مدیریت و توزیع امکانات مقابله با بحران در سطح شهر تهران و نیز استفاده از تمام امکانات پایتخت و هماهنگی اعضای این شورا برگزار شد.
رئیس سازمان پپیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این گزارش به ارائه توضیحاتی در خصوص میزان تاب آوری پایتخت در برابر مخاطرات طبیعی پرداخت و بر لزوم ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز امنیتی به شهروندان و شهر در صورت وقوع بحران در پایتخت تاکید کرد.

چالش های پیش روی مناطق برای مدیریت بحران در هنگام بروز شرایط بحرانی و حوادث غیر طبیعی، ظرفیت های مناطق، ظرفیت های کمی و کیفی سوله های بحران مستقر در مناطق، اقدامات پیشگیرانه و آمادگی مقابله‌ با این فضاها برای مواقع بحران و تاکید بر اجرای برنامه های آموزش محور به مردم برای مقابله با زلزله و حوادث از جمله موارد مورد بررسی و تبادل نظر در این هم اندیشی بود.

انتهای پیام 

۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 29242

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =