تاکید مدیریت شهری بر توسعه فضاهای گردشگری در پایتخت

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: تاکید شهرداری تهران و شورای شهر در این دوره توسعه فضاهای گردشگری و تم پارک‌ها در پایتخت است.

به گزارش خبرنگار شهر؛ سید محمدحسین حجازی در آیین بهره برداری از مجموعه تفریحی اقیانوس پارک و افتتاح ۸ فروشگاه شهروند گفت: مشخصه اصلی عصر حاضر موضوع تم است که اقیانوس پارک نیز به عنوان یک تم پارک معرفی شده است که از یک قدرت داستانی و تخیلی برخوردار است تا در ساعت هایی که در خدمت خانواده ها هستیم، موضوع خوبی را برای آنها پیاده کرد.

وی افزود: بخش بزرگ اراضی عباس آباد از تم پارک ها تشکیل شده است و در این دوره تاکید مدیریت شهری و شورای شهر بر توسعه مجموعه های تفریحی و گردشگری است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد ادامه داد: تم پارک های اراضی شامل بوستان آب و آتش، بوستان بنادر و اقیانوس پارک است که مکمل یکدیگر هستند.

وی با اشاره به اینکه در کنار ظرفیت های اراضی از بخش خصوصی برای اجرای این پروژه استفاده کردیم، بیان کرد: از هیات مدیره منطقه گردشکری عباس آباد و سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران تشکر می کنم که راه برای حضور سرمایه گذاران خصوصی در اجرای پروژه های شهری باز شد.

حجازی یادآور شد: در این اکو سیستم تمایل داریم چرخه حیات اجتماعی را به دیگر خدمات بیفزاییم تا به یک حوزه گردشگری خلاق تبدیل شود.

وی با بیان اینکه تلاشمان این است با نوآوری بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم، تاکید کرد: این مجموعه با تلاش های شهرداری تهران و دعوت از بخش خصوصی اجرا شد. جالب است بدانید این پروژه دهمین مشارکت بخش خصوصی با شهرداری تهران است که تاکنون بالای ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در پروژه های شهری انجام شده است.

انتهای پیام/

۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 29692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =