نهمین جلسه شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی شهرداری تهران

نهمین جلسه شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی شهرداری تهران به ریاست محمدامین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، نهمین جلسه شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی شهرداری تهران شامگاه سه شنبه - ۲۹ آذر ۱۴۰۱-  با حضور اعضای این شورا و به ریاست محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با دستور جلساتی از قبیل مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن،  جشنواره های فرهنگی و اجتماعی که در حوزه معاونت اجتماعی شهرداری برنامه ریزی شده، دهه فجر و برنامه های این ایام برگزار شد.

محمد امین توکلی زاده در این جلسه با اشاره به برنامه های سومین  سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سال گذشته آغاز خوبی برای سالگرد شهادت شهید سلیمانی و فعالیت‌های بعد از کرونا در این باره بود و با هماهنگی مکتب شهید سلیمانی ستاد خوبی برای این مراسم شکل گرفت. به طوری که بین دستگاه ها تقسیم کار ملی انجام گرفت که حجم قابل توجهی از این امور به مدیریت شهری واگذار و حدود ۲ هزار برنامه در شهر اجرا شد.

وی افزود: برای امسال نیز این هماهنگی ها در مکتب حاج قاسم انجام شده و رایزنی های مناسبی بین دستگاه ها برای اجرای هر چه مناسب‌تر مراسم صورت گرفته است که البته تاکید ما بر مردمی بودن برنامه ها است.

برنامه های شب یلدا در مجموعه های مختلف شهرداری و بخش های مرتبط با این نهاد، دور همی یلدایی شمیران که سه ثبت میراث فرهنگی در آن انجام می شود، برنامه های ایام فاطمیه در چند میدان مهم شهر، برگزاری سه تجمع بزرگ در شهر در روزهای ۶ دی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و تشییع پیکر ۲۰۰ شهید دفاع مقدس، بزرگداشت روز ۹ دی و تجمع در میدان امام حسین (ع) و تشریح برنامه های بزرگداشت و سالگرد شهید سلیمانی که در ۱۳ دی انجام می شود از دیگر محورهای این جلسه بود.

انتهای پیام/

۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
کد خبر: 29889

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =