تقدیر مسئولان استان کرمان از مدیریت شهری منطقه۲۲

باتوجه به اینکه شهرداری منطقه۲۲ از سوی شهرداری تهران به عنوان معین شهرداری کرمان در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی انتخاب شد و اقدامات گسترده ای برای عاشقانه سردار دل ها به اجرا درآمد،مسئولان استان کرمان از تلاش ها و فعالیت جهادگرانه مدیریت شهری پایتخت تقدیر کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ فراهم شدن خودروهای برقی برای آسودگی تردد سالمندان، برپایی ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی، برپایی موکب پذیرایی و فرهنگی، خدمات حوزه شهری و ارائه اقلام برای اسکان زائران به همت مدیریت شهری تهران در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به اجرا در آمده است.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان که به همراه حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه۲۲ از مجموعه اقدامات مدیریت شهری تهران بازدید داشت؛ گفت: کاری که شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۲۲ در این مراسم انجام داده اند اقدام جدیدی به شمار می رود که کمک بسزایی در خدمات رسانی به علاقه مندان شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده است.

وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند مدیریت شهری تهران ارائه خدمات از سوی خودروهای برقی برای جابه جایی هموطنان در این مسیر تازه تاسیس به شمار می رود، همچنین ارائه خدمات پذیرایی و فرهنگی و برپایی چندین چشمه سرویس بهداشتی است که جای تقدیر دارد.

محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به همراه حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه ۲۲ در بازدید از محیط های خدماتی شهرداری تهران گفت: امسال باتوجه شرایط کرونا شاهد حضور بیشتر علاقه مندان به شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که در کنار این حجم جمعیت نهادها و سازمان های گوناگون در حال خدمت به زائران شهدای کرمان هستند.

وی افزود: از چندی قبل در جلساتی با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران و دکتر چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران موضوعاتی مطرح شد که از ظرفیت های شهرداری تهران برای خدمات رسانی در سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی استفاده شود که این امر محقق شد و جا دارد از زحمات، تلاش ها و پیگیری های حاجوی شهردار منطقه۲۲ به عنوان معین خدمات رسانی شهرداری کرمان قدردانی شود.

پور ابراهیمی ادامه داد: به دلیل حجم بالای تردد زائران به گلزار شهدای کرمان تردد خودرویی امکان پذیر نیست به همین منظور خدمات رسانی مناسبی برای تردد آسوده سالمندان در این مراسم فراهم شده است؛ همچنین برپایی موکب فرهنگی و پذیرایی از دیگر اقدامات شهرداری تهران است که جا دارد از شهرداری تهران تقدیر شود.

سعید شعرباف تبریزی شهردار کرمان نیز که به همراه حمید رضا حاجوی شهردار منطقه ۲۲ از محیط های خدماتی مدیریت شهری تهران بازدید داشت؛ گفت: کسانی که سه سال پیش به این منطقه آمده بودند،این منطقه از اولیه ترین خدمات از جمله معابر و روشنایی برخوردار نبود که در سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی اقدامات مناسبی فراهم شده که شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۲۲ تهران به عنوان معین شهرداری کرمان اقدامات مناسبی انجام داده اند.

وی افزود: در یک مدت زمان کوتاه حجم بالای فعالیت صورت گرفته است که این نشان دهنده روحیه جهادگرانه است.

سید محمدصادق تقوی عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در خصوص خدمات رسانی مدیریت شهری تهران به علاقه مندان سردار دل ها گفت: بی تعارف و صادقانه باید بگویم که فعالیت مدیریت شهری تهران و شهرداری منطقه ۲۲ در سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار ارزشمند بوده است که جا دارد بنده از این حجم فعالیت تقدیر کنم.

انتهای پیام

۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: 30435

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =