برپایی غرفه‌ها و بازارچه‌های دست‌آفرین ویژه بانوان در منطقه ۱۰/ارائه تسهیلات ویژه برای استفاده از مجموعه شهربانو

شهردار منطقه ۱۰ از اجرای ویژه‌برنامه‌های ایام ولادت دخت نبی اکرم (ص) و هفته گرامیداشت زن و تکریم مقام مادر در دیار مهر و ایمان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» در تشریح برنامه‌های شهرداری منطقه در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت هفته زن و تکریم مقام مادر گفت: به مناسبت میلاد فرخنده و خجسته بانوی آب و آیینه حضرت فاطمه سلام الله علیها، برنامه‌های متنوعی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و با رویکرد سبک زندگی اسلامی در محلات منطقه اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شادی و نشاط همراه با معنویت محور برنامه‌های مذهبی ویژه میلاد حضرت فاطمه (س) است، اظهار داشت: این ویژه‌برنامه‌ها با شعار «قدردانیم» با حضور بانوان ایثارگر، موفق و توانمند، زنان سرپرست خانواده و با محوریت مساجد، مراکز فرهنگی هنری و سرای محلات برگزار می‌شود.

شهردار دیار مهر و ایمان از برگزاری نمایشگاه‌ها و مسابقات متنوع فرهنگی و هنری ویژه خانواده‌ها و همچنین برپایی غرفه‌ها و بازارچه‌های دست‌آفرینان ویژه بانوان کارآفرین در مجموعه شهربانو و سراهای محلات خبر داد.

به گفته اخ الصنایع، تجلیل از مقام شامخ مادران شهدا، بانوان فرهیخته و شاخص و بانوان شاغل در شهرداری منطقه، مسابقه عکاسی با موضوع «مهر مادر»، مسابقات بومی و ورزشی در مجموعه شهربانو از دیگر برنامه‌های این مناسبت فرخنده است.

وی ادامه داد: در مجموعه شهربانو جهت استفاده از استخر، بدنسازی، خانه اسباب‌بازی و خانه خلاقیت، تسهیلات ویژه‌ای برای بانوان در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه از رایگان شدن بازدید بانوان از موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار به مدت یک هفته خبر داد و تصریح کرد: هدف از این اقدام، تکریم بانوان و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان از مجموعه تاریخی و تفریحی موزه هفت چنار است. در این راستا، بانوان می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ شب از ۲۳ لغایت ۳۰ دی ماه از موزه هفت چنار به آدرس میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی بازدید کنند.

انتهای پیام 

۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 30881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =