پایش و برداشت هوایی از نواحی منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از برداشت هوایی اراضی نواحی سه، چهار و پنج منطقه به منظور پایش و بررسی املاک واقع در این محدوده خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: به منظور برداشت دقیق از املاک واقع در محدوده نواحی سه، چهار و پنج و اجرای ممیزی این اقدام در دستور کار معاونت معماری و شهرسازی و اداره های درآمد و املاک این منطقه قرار گرفت.
به گفته این مسئول هدف از ممیزی املاک جمع آوری اطلاعات جامع شهری و تهیه بانک توصیفی است تا نهایت بهره وری در ارائه و برنامه ریزی برای خدمات شهری را شاهد باشیم.ضمن اینکه با تهیه بانک اطلاعاتی نه تنها از وضعیت این محدوده ها، بلکه اطلاعات جغرافیایی شهر با استفاده از تهیه نقشه های هوایی شهرها و با ترکیب اطلاعات توصیفی می توان با برنامه ریزی و مدیریت بهتر از این اطلاعات دقیق و کارآمد استفاده شود.
او ادامه داد: پس از تحلیل آمار مربوطه و برداشت شده از املاکی که در فضای سبز یا معبر عمومی واقع شده اند، براساس ضوابط برخورد خواهد شد و نسبت به سایر املاک که در موقعیت خود قرار دارند و مطابق با کاربری های مجاز هستند هماهنگی های لازم  انجام و با توجه به سایر ضوابط و مقررات رفتار خواهد شد.

انتهای پیام 
 

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 31209

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =