اهتزاز ابرپرچم ایران در بزرگراه امام علی(ع) به مناسبت دهه فجر

شهردار منطقه ۱۴ از فضاسازی و آذین بندی معابر، بزرگراه ها و محلات این منطقه در آستانه ایام الله مبارک فجر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور  با تاکید بر اهمیت گرامیداشت روزهای پرشور انقلاب و حراست از رشادت‌های روزها و سال های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی  به خصوص برای نسل جدید، گفت:  دارالمومنین تهران در راستای  حفظ ارزش‌ها و الگوهای انقلاب اسلامی ، در کنار برنامه های متنوع و برگزاری جشن های با شکوه انقلاب، با چراغانی و آذین بندی خیابان و معابر شهری به استقبال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می رود.

سالاری پور  با اشاره  به اینکه پرشور تر و با شکوه تر از  سنوات پیش نسبت به آراسته سازی، نورآرائی و نور پردازی مناظر و معابر پر تردد نواحی در محور های اصلی، میادین، ساختمان های شهرداری اقدام شد، گفت:  بیش از ۲۰ هزار مترطول ریسه رنگی و ریسه پرچمی برای زینت بخشی در معابر اصلی و   بزرگراه بسیج و شهید محلاتی، خیابان نبرد، ساختمان شهرداری منطقه، نواحی ششگانه و میادین منطقه از جمله میدان مالک اشتر و امام حسن مجتبی(ع) انجام شد.

وی از اکران بنرهای مناسبتی ایام الله دهه پیروزی انقلاب به حجم ۲۰ سازه پرتابلی، و همزمان تعویض ۲۲۰ عدد پرچم سطح منطقه در محدوده بزرگراه امام علی(ع) و خیابان ده حقی در کنار  نصب پرچمهای الوان، نصب بنر، نصب ریسه‌های پارچه‌ای و... به عنوان دیگر اقدامات برای استقبال سیمای شهری دارالمومنین برای ایام فجر خبرداد.

سالاری پور با اشاره به نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین و بلوارها و محورهای اصلی ، از احداث و  اهتزاز  میله ابر پرچم(۵۰متری) پر افتخار ایران اسلامی نیز در تقاطع اتوبان امام علی(ع) و ده حقی خبرداد.

وی با بیان اینکه فضای شهر منطقه۱۴آماده برپایی مراسم‌ ویژه این ایام شده است، خاطرنشان کرد: ما اهالی دارالمومنین تهران در کنار سایر همشهری هایمان پای اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده ایم و با فضاسازی و آذین بندی فضاهای عمومی برای یاداوری خاطرات شیرین   و جشن های انقلاب آماده ایم.

انتهای پیام 

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 31634

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =