جزییات حمایت‌های شهرداری تهران از فعالان رسانه‌ای حوزه شهری

مدیر مجتمع تولیدات رسانه‌ای کندو با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در دوره پیش‌شتاب‌دهی کندو تا ۱۵ بهمن‌ماه، گفت: فعالان مستعد و نوپای حوزه رسانه، در اولویت اخذ پروژه‌های رسانه‌ای شهرداری قرار می‌گیرند.

به گزارش شهر، حمیدرضا عسگری مدیر مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهرداری تهران در خصوص مزایای تعامل فعالان رسانه حوزه شهری با مجموعه رسانه‌ای شهرداری گفت: تیم‌های نوپا بعد از شروع همکاری با مجتمع تولیدات رسانه‌ای، ضمن کسب درآمد می‌توانند با استفاده از فضای کار اشتراکی، تجهیزات، ابزار و استودیوی مجتمع کندو در هزینه‌های تولیداتشان صرفه‌جویی کنند.

وی افزود: دریافت رایگان مشاوره‌های رشد و ارتقاء کسب وکار و همچنین مشاوره‌های حقوقی و بازاریابی از دیگر مزایای همکاری با مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهرداری موسوم به «کندو» است. همچنین، اعضای کندو در اولویت اخذ پروژه‌های رسانه‌ای شهرداری تهران خواهند بود.

واگذاری پروژه‌های شهرداری به اعضای کندو در سامانه رسانه بازار

عسگری با اشاره به اینکه سامانه رسانه بازار به عنوان یک رسانه تعاملی و بال دوم مجوعه کندو است، توضیح داد: سامانه رسانه بازار، در گام دوم آغاز به کار کندو، حدودا چهار تا شش ماه دیگر راه‌اندازی خواهد شد. اولین خروجی‌های دوره‌های شتاب‌دهی و پیش‌شتاب‌دهی کندو می‌توانند در مجموعه رسانه بازار به عنوان اولین تیم‌ها قرار بگیرند.

مدیر مجتمع تولیدات رسانه‌ای کندو ادامه داد: از سوی دیگر، پیمانکاران، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری تهران، روابط عمومی‌های شهرداری و. می‌توانند در سامانه رسانه بازار، پروژه‌های مورد نیاز خود را بارگذاری کنند. همچنین افراد و گروه‌های مستعد و در حال تعامل با کندو، ضمن انتخاب این پروژه‌ها و بستن قرارداد در سامانه رسانه بازار، می‌توانند به صورت شفاف حتی به صورت دورکار، کار رسانه‌ای انجام دهند.

وی در خصوص شرایط ثبت‌نام در رویداد پیش‌شتاب‌دهی مجتمع تولیدات رسانه‌ای کندو اعلام کرد: اولویت برای ثبت‌نام با گروه‌های ۱ الی ۳ نفره است. این افراد باید حداقل ۵ پروژه تولیدی در حوزه رسانه اعم از تحلیل محتوا در زمینه‌های تصویری، دیتا ماینینگ، افکارسنجی تلفنی و یا در حوزه تولید محتوا در بخش‌های گرافیک، تدوین، تصویر، طراحی تیزر و؛ که به فروش رسانده‌اند را در رزومه خود داشته باشند و از طول عمر فعالیت این افراد یا گروه‌ها حداقل یک سال گذشته باشد.

عسگری با بیان اینکه افراد با محدوده سنی کمتر از ۳۰ سال در اولویت همکاری با مجتمع تولیدات رسانه‌ای کندو خواهند بود، گفت: افرادی که علاقه‌مند به فعالیت رسانه‌ای در حوزه‌های شهری بوده و سابقه فعالیت رسانه‌ای در زمینه‌های مذکور داشته‌اند، می‌توانند در سایت candocomplex.ir ثبت‌نام کنند.

به گفته مدیر مجتمع تولیدات رسانه‌ای کندو، بازه زمانی ثبت‌نام در سایت این مجموعه تا روز ۱۵ بهمن‌ماه تمدید شده و شرکت در دوره پیش‌شتاب‌دهی برای افراد و گروه‌های مستعد و نوپا رایگان خواهد بود.

منبع: آنا

انتهای پیام/

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: 31647

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =