تلاش مدیریت شهری ششم برای تکمیل طرح‌های تعطیل

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران‌، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های تعطیل و نیمه تعطیل پایتخت را یکی از جلوه‌های تلاش برای خدمات‌رسانی مدیریت شهری به مردم در دوره ششم عنوان کرد.

به گزارش شهر، مهدی اقراریان در جمع کارکنان شهرداری منطقه ۱۰ با بیان اینکه کاستی های زیادی از شمال تا جنوب شهر تهران وجود دارد، اظهار کرد: یکی از اقدامات مدیریت شهری در سال دوم فعالیت های شورای ششم شهر تهران این است که بتوانیم با تمام ابزارهای در اختیار در خدمت رسانی به شهروندان و کاستی های که وجود دارد به نحو شایسته ای انجام وظیفه کنیم تا رضایت شهروندان را جلب کنیم.
وی افزود: از نحوه بودجه ریزی مدیریت شهر می‌توان به این امر مهم خدمت رسانی به مردم برسیم که پروژه هایی که در مدیریت قبلی به هر نحوی، تعطیل یا نیمه تعطیل بود و فعالیت های شهری ساکن بود، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد؛ از جمله راه اندازی پروژه بزرگراهی شهید بروجردی در منطقه ۱۸ که یکی از همین پروژه‌های ترافیکی در خدمت رسانی به شهروندان است.

اقراریان در ادامه در جمع نماز گزاران و کارکنان منطقه با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رجب و دهه فجر هستیم، گفت: دوران مسئولیت به سرعت خواهد گذشت و باید فرصتی که در این دوران را داریم، مغتنم بدانیم و باید بتوانیم در خدمت رسانی به مردم برای خود توشه ای جمع کرده تا رضایت پروردگار و مردم را به بهترین شکل جلب کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در جمع شورای معاونین شهرداری منطقه ۱۰ گفت: منطقه ۱۰ و مناطق جنوبی شهر تهران از لحاظ تاریخی عقب افتادگی های جدی دارد که این مسئولیت ما را چند برابر خواهد کرد و باید اقداماتی انجام شود تا مردم این اقدامات را لمس کنند.

وی ادامه داد: در خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات باید از کار و خرد جمعی و از ظرفیت همه کارکنان و مدیران درون شهرداری استفاده شود تا در سرعت خدمت رسانی بتوانیم اقدامات خوبی و در شأن مردم انجام دهیم.

انتهای پیام/

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
کد خبر: 31646

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =