خطوط ۶ و ۷ مترو سال آینده تکمیل می‌شود/ تفاهم با بنیاد مسکن برای احداث ۶ ایستگاه در خط ۴ مترو

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: تست گرم خط ۷ مترو فردا انجام خواهد شد و آن را از فاصله میدان صنعت تا میدان کتاب به طول ۴ کیلومتر تکمیل خواهیم کرد و در سال آینده خطوط ۶ و ۷ تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ محسن هرمزی مدیرعامل شرکت مترو تهران در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی (با موضوع فاز دوم پروژه مسیر توسعه شرقی خط ۴ مترو تهران) که ظهر امروز - سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱- در بیست و نهمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: در دوره مدیریت شهری رویکرد ما نوکری و خدمت به مردم بوده است؛ در دوره مدیریت شهری چند برنامه در حوزه مترو تهران داریم؛ آغاز مطالعه و احداث خطوط جدید در سال آینده که خط ۱۰ مترو تهران را شروع خواهیم کرد و خط ۴ را با حضور دوستان بنیاد مسکن شروع خواهیم کرد و عملیات خط ۱۱ را هم با شرکت مپنا در سال آینده شروع خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران عنوان کرد: یک خلق خدمت جدید هم با سیاست های شهردار داریم که ناظر به موضوع خط ۹ به زودی از فاز مطالعه در می آید و وارد خط خدمت می شود.

وی بیان کرد: در موضوع تکمیل خطوط هفتگانه که در موضوع خط ۶ دچار گسست بود، تمام توان خود را گذاشتیم که در این یکسال خط ۶ را از میدان امام حسین(ع) و ایستگاه تربیت مدرس و نهایتا تا ستاری برسانیم و تا پایان سال تحویل مردم بدهیم.

هرمزی گفت: تست گرم خط ۷ مترو فردا انجام خواهد شد و آن را از فاصله میدان صنعت تا میدان کتاب به طول ۴ کیلومتر تکمیل خواهیم کرد. زحمتی به دوستان بنیاد مسکن داشتیم در خط ۴ مترو که در حال توسعه بخش غربی هست و در سال آینده خطوط ۶ و ۷ تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران بیان کرد: در موضوع خط ۴ تفاهم کردیم که احداث ۶ کیلومتر مسیر از حدفاصل اتوبان شهید سلیمانی و باقری در ایستگاه باقری به سمت حکیمیه آغاز شود و برای ساخت ۶ ایستگاه با بنیاد مسکن در قبال زمین و پروانه ای که در منطقه ۱۸ اختصاص داده شد، توافق کردیم.

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 32387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =