تکریم فرزندان شهدا و  ایثارگران شاغل دارالمومنین تهران

همزمان با فرارسیدن سال جدید و در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام رزمنده‌های ایثارگر هشت سال دفاع مقدس، مراسم تقدیر از فرزندان و خانواده شهدا همچنین ایثارگران و جانبازان شاغل در شهرداری منطقه ۱۴ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، مراسم گرامیداشت خانواده شهیدان بروجردی، پوراجاقی و حسن زاده از شهدای شاغل در شهرداری منطقه همچنین ایثارگران با حضور تعدادی از فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، شهرداران سابق، محمد امین سالاری پور شهردار و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

حسنوند فرمانده جنگال نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه پیشرفت و امنیت نظام جمهوری اسلامی در گرو فداکاری‌ها، ایثار و جوانمردی‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان است، گفت: راه شهید متوقف نمی شود و مسیر ایثار و از خودگذشتگی همیشه ادامه دارد.

علی محمد نژاد دیگرشهردار سابق منطقه ۱۴ ضمن ابراز خرسندی از حضور دوباره در دارالمومنین تهران، خدمت در  این گوشه از پایتخت  با هویت دوست داشتنی، مردم متدین و شهید پرورش را افتخاری بزرگ برشمرد.

عباس قدیری از شهرداران  قدیمی منطقه ۱۴ ضمن تقدیر از عملکرد شهردار جوان و ولایی منطقه، با  یاداوری روزهای خدمت در دارالمومنین تهران ، دیدار و دلجیی از خانواده شهدای سرافراز را توفیق و برکت خدمت چند ساله دانست.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه نیز ضمن خیر مقدم به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی و سایر مدیران شهری، خدمت در دارالمومنین به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگ برشمرد.

وی با بیان اینکه  رزمنده ها و ایثارگران بزرگانی هستند که قامت غیرت برافراشتند تا لوای اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارند، تاکید کرد: ضروری است با نگاهی واقع‌بینانه برای افزایش بصیرت و درک راز و رمز انسانیت و ایثارگری شهدا بکوشیم و یاد و خاطره همه این سرافرازان را گرامی بداریم.

در این مراسم از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در منطقه با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 33780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =