«جشن ملی پرچم» برگزار می‌شود

«جشن ملی پرچم» با حضور شهردار تهران و سفرای کشورهای خارجی، شنبه ۱۲ فروردین‌ماه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ آیین "جشن ملی پرچم" همزمان با ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران و با حضور مسؤولان کشوری، نمایندگان خارجی و رؤسای هیأت‌های دیپلماتیک مقیم تهران برگزار و طی آن، بلندترین و بزرگترین پرچم کشور برافراشته می‌شود.

در  آیین جشن ملی پرچم در روز جمهوری اسلامی که شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲، از ساعت ۱۶:۳۰ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود، پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران به اهتزار در می‌آید. 

جشن ملی پرچم، امسال برای نهمین دوره، به همت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران تماشا کنند. 

گفتنی است؛ این مراسم ملی و میهنی در سالروز جمهوری اسلامی ایران تنها مراسم رسمی کشور در این روز باشکوه است که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران برافراشته می شود و بلندترین و سنگین ترین پرچم کشور به ارتفاع ۱۵۰ متر و وزن ۳۰۰ کیلوگرم با ابعاد ۲۲ در ۴۶ متر معادل ۱۰۲۴ مترمربع به اهتزار در می آید.

انتهای پیام/

۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 34267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =