بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی در اراضی عباس‌آباد به اهتزاز درآمد/ حجازی: پرچم تجسم هویت ملی ایرانی‌ها است

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد در آیین ملی پرچم از رایزنی با طرف‌های خارجی برای جذب مشارکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، دهمین آیین تکریم پرچم به مناسبت روز بزرگداشت جمهوری اسلامی ایران صبح امروز _دوازدهم فروردین ماه ۱۴۰۳_ با حضور عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه و جمعی از سفرای کشورهای خارجی در منطقه گردشگری عباس آباد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجازی مدیرعامل منطقه گردشگری عباس آباد پس از خوشامدگویی به مهمانان و دیپلمات‌های حاضر در این آیین، گفت: پرچم در طول تاریخ نقش مهمی در ابجاد همدلی میان‌ها ملت‌ها داشته‌ و به عنوان یک نماد مشترک و تاریخی اجازه نمی‌دهد ملت‌ها گذشته و هویت خود را فراموش کنند.

وی در ادامه با بزرگداشت روز جمهوری اسلامی، افزود: پرچم تجسم هویت ملی است که اهتزاز آن برای مردم غرورآفرین است. به همین جهت ورزشکاران و برگزیدگان در میدان‌های مختلف تلاششان بر اهتزار پرچم است.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منطقه گردشگری عباس‌آباد همزمان با جذب مشارکت‌های خارجی از جمله همکاری با سازمان جهانی گردشگری در برگزاری اجلاسیه جهانی گردشگری پایتخت‌های جهان به مسائل دیگر مرتبط با هویت و فرهنگ کشور نیز توجه داشته‌است. مانند برگزاری یک دهه‌ای رویداد پرچم در منطقه گردشگری عباس‌آباد که همه ساله، روز دوازدهم فروردین ماه بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی در مرتفع‌ترین برج به اهتزاز در می‌آید.

رئیس منطقه گردشگری عباس‌آباد در پایان تأکید کرد: امروز دوازدهم فروردین‌ماه بار دیگر به مناسبت روز بزرگداشت جمهوری اسلامی ایران کنار هم جمع شده‌ایم تا واقعه تاریخی‌ای که در آن ملت ایران با تنوع اقوام، گویش‌ها و مذاهب تحت یک آرمان مشترک با رهبر کبیر انقلاب پیمان بستند را گرامی بداریم. امروز نیز پس از گذشت ۴۵ سال ملت ایران هم‌چنان بر سر پیمان خود با رهبر انقلاب برای پیشرفت و اعتلای این کشور هست.

انتهای پیام/

۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 52107

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =