آیین تشییع دو شهید مدافع حرم از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری آیین تشییع دو شهید مدافع حرم از میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام) تا میدان شهدای این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: امروز منطقه ۱۲ میزبان پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم که از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه بودند، بود و شهرداری منطقه ۱۲ ضمن تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدا و آحاد هم‌رزمان مجاهد و عالی‌قدر آن افسران مؤمن، مخلص و فداکار در طول مسیر میدان آیینی امام حسین (ع) تا میدان شهدا توفیق خدمت‌رسانی به تشییع‌کنندگان آن دو شهید گران‌قدر را داشت.

یزدی افزود: نیروهای خدمات شهری، فضای سبز و پسماند شهرداری منطقه ۱۲ با آمادگی کامل نسبت به نظافت‌، شست‌وشو و نگهداشت مسیر، قبل و بعد از مراسم اقدامات لازم را به انجام رساندند.

دو شهید مدافع حرم (شهید سروان مقداد مهقانی جعفر آبادی و شهید سرگرد پاسدار میلاد حیدری) طبق اعلام روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سحرگاه جمعه، ۱۱ فروردین در حمله جنایکارانه رژیم صهیونیستی به درجه والای شهادت نائل شدند.

آیین تشییع این دو شهید، پس از برگزاری مراسم وداع آنان در تاریخ دوشنبه ۱۴، فروردین ماه از ساعت ۲۳ در محل معراج مسجد ارک، سه‌شنبه، ۱۵ فروردین‌ماه، ساعت ۹ صبح از میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام) تهران با حضور مقامات لشگری و کشوری و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

این مراسم همراه با تجلیل از خانواده‌های آنان، مداحی و تشییع در طول مسیر بود و بنا بر برنامه قبلی، برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدا، صبح چهارشنبه، ۱۶ فروردین‌ماه صورت خواهد گرفت که طی آن پیکر مطهر شهید میلاد حیدری در قروه استان همدان و پیکر مطهر شهید مقداد مهقانی در جعفرآباد استان گلستان به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 34410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =