بوستان بانوان منطقه ۲۱ میزبان دختران روزه‌اولی‌ها

بوستان بانوان منطقه ۲۱ در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان میزبان دختران ۹ ساله روزه‌اولی با هماهنگی مدیریت مدارس ابتدایی دخترانه سطح منطقه در جشن بزرگ دختران بهار اولی بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "میرمحمد مطهری موید" معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در ابتدای جشن بزرگ دختران بهار اولی گفت: تجربه روزه داری در اولین سال مکلف شدن، بسیار شیرین و دلچسب است و دختران ۹ ساله با تاسی از حضرت فاطمه زهرا(س) این مسیر را آغاز می‌کنند.

در ادامه این مراسم معنوی "لیلا کمانی" مدیر امور بانوان منطقه ۲۱ افزود: جشن امشب بوستان بانوان با حضور دختران ۹ ساله و مادران‌شان رنگ و بوی خاصی یافته و می‌توان نشانه‌های تربیتی اسلامی را در آینده‌سازان ایران عزیز دید و افتخار کرد.

بر اساس این گزارش؛ این جشن بزرگ شامل بخش‌های متنوعی از جمله نمایش عروسکی، گروه سرود و تواشیح دختران و مسابقات فرهنگی و مذهبی بود. سفره افطاری ساده با هدف رقم خوردن اوقاتی به‌یادماندنی برای دختران بهار اولی و روزه دار منطقه ۲۱ در بوستان بانوان نیز برپا شد و آنان در کنار دوستان و هم‌سن‌وسالان خود افطار کردند.

همچنین در جشن بزرگ دختران روزه اولی منطقه ۲۱ "مجید حسینی فر" رئیس آموزش و پرورش مناطق ۹ و ۲۱ نیز حضور داشت؛ این مراسم با هماهنگی مشترک فی‌مابین مجموعه مدیریت شهری منطقه و مدارس دولتی منتخب در محلات سیزده‌گانه برگزار شد.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 35100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =