تقویت سرانه‌های ورزشی منطقه ۲۲ با آغاز بهره برداری از ۳۵۰۰ مترمربع زمین چمن مصنوعی 

همزمان با دهه کرامت و با حضور مدیران شهری، ورزشکاران، پیشکسوتان ورزش، معتمدین محلی و شهروندان منطقه، زمین چمن مصنوعی محله هوانیروز در منطقه ۲۲ به بهره برداری رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در این مراسم معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ در این مراسم بهره برداری از ۳۵۰۰ مترمربع چمن مصنوعی در سطح منطقه را همزمان با دهه کرامت، آغاز تحول در تامین زیرساخت‌های فرهنگی ورزشی در سطح منطقه عنوان کرد.

وی گفت: محیط های ورزشی محلات نقش بسیار مهمی در ایجاد استعدادیابی دارد و در تلاش هستیم از ظرفیت این محیط ها به شکل مطلوبی بهره‌برداری شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: توسعه سرانه فضای ورزشی منطقه و فراهم آوردن زیرساخت‌ها، شکوفا شدن استعدادهای ورزشی در ورزش محبوب فوتبال، ایجاد نشاط و شادابی شهروندان از جمله اهداف مدیریت شهری منطقه در جهت شکل‌گیری طرح های ورزشی در سطح منطقه به شمار می رود. 

در پایان این مراسم، تیم های قهرمان در رده های مختلف سنی مسابقات شهر تهران توسط معاون اجتماعی و فرهنگی و رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه با اهدای مدال و کاپ مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این‌ منطقه، چمن مصنوعی بوستان سلامت با مساحت ۸۱۵ مترمربع، چمن مصنوعی نگین غرب با مساحت ۱۵۶۶ مترمربع، چمن مصنوعی موج با مساحت ۹۲۴ مترمربع و چمن مصنوعی محله کوهک با مساحت ۲۹۷ مترمربع با حضور مدیران شهری منطقه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 36686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =