اجرای ویژه برنامه‌های متنوع در خیابان‌ خرمشهر منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ از برپایی ویژه برنامه های متنوع در خیابان خرمشهر واقع در این منطقه همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان با بیان این مطلب افزود: روز سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است. مقاومت مردم خرمشهر، حماسه ای از یاد نرفتنی است؛ چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند. سوم خرداد و فتح خرمشهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.

وی‌ عنوان کرد: در راستای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، برنامه های گسترده‌ای توسط این منطقه در خیابان هم نام با این واقعه پرغرور تعریف شده که این آئین را در سال جاری‌ متفاوت‌تر از سال‌های گذشته، برگزار کنیم.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: برپایی ایستگاه صلواتی مقابل شهرداری ناحیه چهار، کاروان خودرویی، رژه موتورسواران، نصب بنر در سرتاسر خیابان خرمشهر و جشن آزادسازی خرمشهر در مسجد الرضا (ع) بعد از نماز مغرب و عشا تنها بخشی از ویژه برنامه هایی است که از سوی منطقه برگزار خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: این ویژه برنامه ها با هدف آشنایی بیشتر شرکت کنندگان به ویژه نسل بعد از جنگ با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیاری از سوی رزمندگان انجام شد و وظیفه ماست که از تمام پتانسیل های خود در جهت انعکاس ازخودگذشتگی‌های آنها به‌کار ببریم.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 36708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =