تشریح اقدامات دبیرخانه شهر دوستدار کودک در دومین سمپوزیوم بین المللی آرمان شهر کودکان

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران بر این باور است:شهری که دوستدار کودک است به همه اقشار جامعه پاسخگو است و کودک آن را دوست دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران؛ دومین سمپوزیوم بین المللی آرمان شهر کودکان برگزار شد. مهدی امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران به عنوان نماینده شهرداری تهران و رئیس دبیرحانه شهر دوستدار کودک ضمن تشریح اقدامات شهرداری تهران در پروژه شهر دوستدار کودک، اسناد فرادست و بررسی اطلاعاتی و آماری کودکان شهر تهران، درباره اهم فعالیت‌های دبیرخانه، روند تبدیل تهران به شهر دوستدار کودک و انتخاب محله‌های پایلوت در مناطق ۲۲گانه اطلاعات کاملی به حاضران ارائه کرد. در بخش دیگری از این برنامه از پروژه پاتوق بازی محله خلیج فارس جنوبی منطقه ۱۸ نیز رونمایی شد.
همچنین این سمپوزیوم به همت نشریه تخصصی آرمان شهر کودکان و با همکاری و مشارکت انجمن علمی، معماری و شهرسازی ایران و دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران، با محورهای چارچوب استراتژی طراحی و برنامه ریزی شهرهای دوستدار کودک، جایگاه و حقوق کودکان در شهر ها و روستاها و ایمنی محیطی و اجتماعی کودکان و نوجوانان با حضور اساتید مجرب در روزهای ۱۷ و ۱۸ خرداد در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.
انتهای پیام/
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 37626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =