نوسازی بافت‌های فرسوده بامشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی

شهردار منطقه۲ در نشست ستاد بازآفرینی منطقه که با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی، روسای دستگاه‌های اجرایی منطقه و مدیران مجموعه ستاد بازآفرینی برگزارشد گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده با تمرکز برابعاد اجتماعی و فرهنگی شهر و ارتقای کیفی محیط شهری انجام می‌شود.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲؛ مهدی صالحی در نخستین نشست ستاد بازآفرینی منطقه با تاکید بر اهمیت بازآفرینی در مدیریت شهری بیان کرد:  براساس اطلاعات موجود حدود ۵۸ هکتار بافت فرسوده به صورت سکونتگاه غیررسمی، بافت روستایی ارزشمند و بافت‌های قدیمی است که مهم‌ترین چالش منطقه در بافت و سکونتگاه‌های غیر رسمی است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد مدیریت شهری در نوسازی بافت فرسوده تمرکز برابعاد اجتماعی و فرهنگی شهر معطوف به تسهیلگری، حمایت و جلب مشارکت حداکثری ساکنان در بافت فرسوده است گفت: تشکیل ستاد بازآفرنی و برگزاری جلسات، فرصتی را فراهم کرده است تا با هم‌افزایی و مشارکت ظرفیت‌های مدیریتی و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم  مشکلات شهروندان را مرتفع کنیم.

صالحی افزود: مدیریت شهری منطقه تلاش دارد تا گام‌های تازه ای را در نوسازی بافت‌های فرسوده منطقه با رویکرد تعامل سازنده با ذینفعان و ذی نفوذان و جذب مشارکت بخش خصوصی با دیدگاه طراحی شهری بردارد.

شهردار منطقه ۲ در پایان این نشست از نصب ۲۱ شیر آتش نشانی هیدرانت در محدوده محله فرحزاد خبرداد.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 37696

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =