شرایط برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین المللی در آفتاب تهران تسهیل شد

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران جزئیات طرح تخفیف به تولیدکنندگان داخلی از سوی نمایشگاه بین المللی آفتاب تهران( شهرآفتاب) را اعلام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه آفتاب تهران( شهرآفتاب) عباس تقدسی نژاد با اشاره به تصویب یک فوریت طرح تخفیف غرف نمایشگاه آفتاب تهران که در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی در صحن شورا در جلسه یکصد و پنجاه سوم مطرح و مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، اظهار داشت: این طرح در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع کاهش تورم و حمایت از تولید است که می تواند گامهای موثری در حمایت از تولید و کاهش هزینه ها داشته باشد.

وی افزود: در این زمینه شرکت نمایشگاه بین‌المللی آفتاب تهران با توجه به مناسبت هفدهم خردادماه روز جهانی نمایشگاه‌ها در راستای این طرح به خواست خود در حمایت از تولیدکنندگان داخلی که قصد دارند محصولات خود را در نمایشگاه ارائه کنند، تخفیف‌ها و ومشوق‌های ویژه‌ای را اعمال می‌کند تا کمکی باشد که تولیدکنندگان، محصولات خود را در نمایشگاه  با هزینه کمتر، چه برای مردم و چه مهمانانی از اقصی نقاط دنیا، ارائه دهند،

تقدسی نژاد با توضیح  آنچه در این طرح پیش بینی شده است، بیان کرد: تخفیف و کاهش در تعرفه‌های شرکت نمایشگاه شهر آفتاب است که این امر برای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی خواهد بود. نمایشگاه بین‌المللی آفتاب تهران( شهرآفتاب)، هم از این لحاظ ظرفیت‌های خوبی دارد و این امر زمینه‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های نمایشگاهی را در این مجموعه ارزشمند را فراهم می کند.

همچنین، شرکت نمایشگاه بین المللی آفتاب تهران ( شهرآفتاب) با ایجاد مشوق ها، سازکارها و امکانات جدید، شرایط برگزاری نمایشگاه ها را در این دوره مدیریت شهری پایتخت بسیار تسهیل کرده است.

انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 37875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =