زمان حضور چمران در شورا منوط به نظر پرشکان است/ ناکام ماندن تحرکات دشمنان با نایب رئیسی شهردار تهران در مجمع متروپلیس

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور دکتر زاکانی در مجمع کلانشهرهای جهان و نایب رئیسی ایشان نشان داد که حرکت‌ها به تتیجه نرسید.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در حاشیه یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارش سفر شهردار تهران به بلژیک در شورا ارائه می شود، اظهار کرد: این سفر بازتاب‌های گسترده‌ای داشت و اراده بین‌المللی از طریق نظام سلطه شکل گرفته بود که ایران منزوی شود اما باطل شدن حرکت دشمن باعث شد تحرکات منطقه ای و بین المللی افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه حضور دکتر زاکانی در مجمع کلانشهرهای جهان و نایب رئیسی ایشان نشان داد که حرکت‌ها به تتیجه نرسید، خاطرنشان کرد: می‌بینیم در بلژیک اتفاقاتی می‌افتد که نشان می‌دهد این حرکات تا چه اندازه مضحک و برخاسته از دشمنان جمهوری اسلامی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز پرونده ۲۰ باغ بررسی می‌شود، گفت: با توجه به اینکه پرونده‌ها به دلیل بررسی گزارشات حسابرسی عقب افتاده بود در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه اگر خرابی سیستم سرمایشی اتوبوس ها گزارش داده شود پیگیری می‌کنیم، یادآور شد: ون‌ها، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها موظف هستند خدمات رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشند و با توجه به اینکه  روشن بودن سیستم سرمایشی وسایل حمل و نقل عمومی جزء الزامات کار آنهاست، اگر خودداری کنند تخلف است و شورا حتما پیگیری خواهد کرد.

سروری با بیان اینکه شورای ششم معتقد به شفافیت است، یادآور شد: باید موضوعات برای اطلاع مردم در سامانه شفافیت ثبت شود.

وی با اشاره به آخرین جزئیات از وضعیت سلامتی مهدی چمران، تصریح کرد: ایشان در حال حاضر روند خوبی را طی می‌کنند و بیشتر اصرار دوستداران است تا استراحت کنند و بهبودی کامل حاصل شود و زمان حضور ایشان در شورا منوط به نظر پزشکان است.

سروری همچنین در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد شهید چمران و روز بسیج اساتید، اظهار کرد: شهید چمران جهاد و محبت و مقام و سادگی را با هم داشت و قله های علمی را فتح کرد درحالیکه از جایگاه انسانی خود فاصله نگرفت و مقام های رسمی و علمی خود را رها کرد و در مسیری دیگر پیش رفت.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
کد خبر: 38121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =