لزوم همکاری مدیریت شهری تهران با پارک فناوری پردیس

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم همکاری مدیریت شهری تهران با پارک فناوری پردیس تاکید کرد.

به گزارش شهر، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه جواد معصومی مدیر عامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس از بخش های مختلف این پارک بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه پارک فناوری، بهشتی از شرکت های نوآور و دانش‌بنیان است که فعالان فناور و دانش‌بنیان زیادی را در خود جای داده است.

وی افزود: نکته قابل توجه این است در پارک فناوری پردیس، تسهیل گری جهت ادامه فعالیت شرکت های دانش بنیان است که به صورتی انجام شده که بسیاری از شرکت های پیش‌روی علمی و دانش بنیان در حوزه‌های پزشکی، دارو، صنایع کامپیوتری و ... در این پارک به صورت گسترده در حال فعالیت هستند. همچنین حمایت مثبت از جوانان ایرانی در پارک پردیس یکی دیگر از دستاوردهای ارزشمند صورت گرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهار کرد: عملکرد مثبت پارک فناوری پردیس باعث شده است که توجه بسیاری از کشورها و شرکت های خارجی نسبت به این مجموعه و فعالان اکوسیستم استارتاپی ایران جلب شود که این موضوع جای تقدیر دارد.

نادعلی تاکید کرد: باید از تمامی ظرفیت های داخل کشور در زمینه بهره برداری و استفاده از ظرفیت های علمی و راه اندازی شرکت های دانش بنیان استفاده شود و در این زمینه پارک فناوری پردیس عملکرد خوبی داشته است.

عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بر لزوم همکاری مدیریت شهری تهران و پارک علمی و فناوری پردیس تاکید کرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به موضوعات دانش‌بنیان و همچنین استناد به برنامه چهارم توسعه که شورای اسلامی شهر، شهرداری تهران را مکلف کرده از شرکت های دانش بنیان و پروژه‌های علمی حمایت کند، همکاری با پارک فناوری پردیس می تواند کمک شایانی در این زمینه باشد.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
کد خبر: 38470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =