برگزاری لیگ ملی بسکتبال سه نفره در دریاچه شهدای خلیج فارس/برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان به همراهی تمامی ارگان‌ها و نهادهای اجتماعی نیاز دارد

مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر با بیان اینکه برنامه‌ریزی سازنده برای اوقات فراغت جوانان و توسعه فرهنگ ورزش همگانی، نیاز به همراهی تمامی ارگان‌ها و نهادهای اجتماعی دارد، گفت: با همکاری فدراسیون بسکتبال ایران، لیگ ملی بسکتبال سه نفره در دریاچه شهدای خلیج فارس در حال برگزاریست که با استقبال بی‌نظیر شهروندان، گردشگران و ورزشکاران عزیز مواجه شده است.

به گزارش شهر به نقل از شرکت نوسازی و عمران چیتگر، از گسترش بسکتبال خیابانی بین جوانان تا پذیرش رشته بسکتبال سه نفره در فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) زمان زیادی نمی‌گذرد و هیجان و انرژی بالای این بازی گروهی، باعث شد تا بسکتبال سه نفره نقش مهمی در توسعه ورزش‌های همگانی داشته باشد.

محسن صالحی مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر عنوان کرد: یکی از مأموریت‌های ویژه مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگرپذیر، توجه ویژه به توسعه گردشگری سلامت‌محور و گردشگری ورزشی بوده و در این راه در کنار فدراسیون‌های ورزشی، تلاش کرده‌ایم تا ورزش و هیجان را جزئی از برنامه‌های فرهنگی مجموعه قرار دهیم.

وی ادامه داد: در راستای همین مأموریت، با همکاری فدراسیون بسکتبال ایران، لیگ ملی بسکتبال سه نفره در دریاچه شهدای خلیج فارس در حال برگزاریست که با استقبال بی‌نظیر شهروندان، گردشگران و ورزشکاران عزیز مواجه شده است.

صالحی افزود: برنامه‌ریزی سازنده برای اوقات فراغت جوانان و توسعه فرهنگ ورزش همگانی، نیاز به همراهی تمامی ارگان‌ها و نهادهای اجتماعی دارد و باید در این مسیر حتما به علاقمندی جوانان توجه ویژه داشت.

مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر تاکید کرد: دریاچه شهدای خلیج فارس با در اختیار داشتن فضاهای متعدد آماده‌ برگزاری رویدادهای ورزشی گروهی و انفرادیست تا ضمن تعهد به نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، اوقات خوشی را برای شهروندان و گردشگران عزیز مهیا کند.

انتهای پیام/

۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 39272

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =