بهسازی معابر به متراژ بیش از ۱۳۱ هزار مترمربع در چهار ماهه اول سال

شهردار منطقه ۱۲ از اجرای بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت در معابر این منطقه، طی چهار ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه با اشاره به اقدامات عمرانی این منطقه در حوزه بهسازی و مرمت معابر سواره‌رو اعلام کرد: با توجه به دستور شهردار محترم تهران در مورد اجرای نهضت آسفالت و اهتمام به بهسازی معابر سطح شهر، عملیات آسفالت‌ریزی، تراش و روکش آسفالت مکانیزه و لکه‌گیری و مرمت معابر به طور مستمر در این منطقه در حال انجام است و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت در بیش از ۱۳۱ هزار مترمربع از معابر این منطقه به کار رفته است.

محمدی از بازدید مستمر معابر این منطقه برای بررسی ضرورت بهسازی آنها خبر داد و افزود: این بازدیدهای مستمر در همه معابر اصلی و فرعی منطقه انجام می‌شود و با توجه به ارزیابی کارشناسان نواحی، درخواست شهروندان و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده شش ماه اول سال جاری، مرمت و روکش آسفالت آنها به طور روزانه صورت می‌گیرد.

شهردار قلب طهران ادامه داد: ما از ابتدای سال تاکنون هر روز در چند نقطه از منطقه عملیات آسفالت‌ریزی، روکش و لکه گیری را انجام داده‌ایم که بر اساس تعهدات مقرر در شش ماه اول سال ۱۴۰۲، ۴۸ هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر منطقه را در دستور کار داریم و در پی این برنامه‌ریزی از این مقدار در چهار ماه اول سال ۲۰ هزار و ۵۱۵ تن به اجرا درآمده که ۳۲۷۰ تن آن، صرف مرمت و لکه‌گیری و ۱۷ هزار ۲۴۵ تن صرف تراش و روکش مکانیزه شده است. این اقدام کلیه معابر اصلی و فرعی را نیز دربر گرفته است.

به گفته محمدی؛ این اقدام شامل همه معابر اصلی و فرعی منطقه شده که مهم‌ترین آنها میدان امام خمینی (ره)، خیابان جمهوری، خیابان‌های خیام جنوبی و شمالی، سعدی جنوبی و شمالی، قائدی، ۱۷ شهریور و میدان خراسان، مولوی، بهشت، مصطفی خمینی، قورخانه است.

انتهای پیام/

۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 39317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =