آغاز اجرای طرح ارزیابی ایمنی ساختمان‌های بلندمرتبه در منطقه ۲۲

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه ۲۲ از پایش ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه با هدف رفع خطر و پایدارسازی این ساختمان‌ها، بررسی موضوعات مربوط به ایمنی و مدیریت بحران و نیز پیگیری وضعیت ساختمان‌های ناایمن خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، به‌منظور هم راستا کردن سازمان‌های ذی‌مدخل در بازدید از ساختمان‌های بلند مرتبه، فصل جدید بازدیدها در منطقه ۲۲ آغاز شد.

عظیمی از برگزاری جلسه هماهنگی تیم ارزیابی از ساختمان‌های بلند مرتبه در منطقه ۲۲ خبر داد و گفت: ستاد مدیریت بحران این منطقه با ایجاد هماهنگی‌های لازم بین سازمان راه و شهرسازی و معاونت‌های فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری و واحد HSE منطقه و فراهم آوردن بستری مناسب‌ برای تیم ارزیاب، دور جدید بازدیدها را در این منطقه رقم زد.

 وی افزود: ستاد مدیریت بحران منطقه کار شناسایی و ارزیابی ایمنی ساختمان‌های مهم و بلند مرتبه در برابر حوادثی چون آتش‌سوزی، زلزله، فرونشست و فروریزش را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و با شناسایی هر مورد ناایمن، بدون اغماض از طریق مجاری قانونی و حقوقی مالک را به انجام اقدامات اصلاحی در جهت تامین پایداری و ایمنی بنا مکلف کرده‌ایم.

انتهای پیام//
 

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 40051

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =