خودروهایی که در محل ویژه جانبازان و معلولین پارک کنند به پارکینگ منتقل می‌شوند

رییس‌مرکز اطلاع رسانی پلیس‌راهور تهران بزرگ گفت: یکی از محل‌هایی که توقف در آنها توسط دیگر رانندگان ممنوع است، محل  پارک ویژه جانبازان و معلولین است. 

 به گزارش خبرنگار شهر، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص عدم توقف در محل پارک معلولین اظهار کرد: یکی  از  محل هایی که توقف در  آنها توسط دیگر  رانندگان ممنوع است ، محل  پارک ویژه جانبازان و معلولین است که واقعا این تابلو خیلی  مفهوم دارد.

سرهنگ شریفی گفت: محل  پارک جانبازان و معلولین محلی  است که خودروی فردی باید در این محل توقف که مشخصا توانایی کمتری نسبت به بقیه دارد و پلاک معلولین و جانبازان فقط در این محل باید پارک کند.

رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : اگر خودرویی به صورت دوبله در کنار این محل پارک کند معلول  به سختی می تواند خودرو را از  محل پارک دربیاورد که بعضا این کار  برای این افراد بسیار مشکل و در برخی  مواقع اصلا امکان پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: در این محل ها تابلوی حمل  با جرثقیل نیز نصب می‌شود و اگر  خودرویی در این محل که مختص  پارک معلولین و جانبازان هست، پارک کنند به پارکینگ منتقل می‌شود.

سرهنگ شریفی گفت: شیرهای  آتش  نشانی نیز همین مصداق  را دارند و رانندگان نباید مقابل این شیرها پارک کنند چرا که در مواقعی که به این شیرها نیاز دارند، تیم های  آتش نشانی باید مستقر  شده و کار  امداد و نجات را انجام دهند.

انتهای پیام/

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 40562

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =