اقدام شهردار پایتخت ارزشمند بود

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به حضور شهردار تهران در منزل پدری مرحوم الهامی گفت: رفتارهای اینچنینی برای مدیران کشور الگو شود.

ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان در واکنش به حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، حبیب کاشانی عضو شورای شهر و تعدادی از شهرداران مناطق در منزل پدری اش برای عرض تسلیت، ضمن تقدیر و تشکر از شهردار تهران و هیات همراه گفت: از شهردار پایتخت و حاج حبیب کاشانی، شهردار منطقه ۱۹ و دیگر شهرداران و مدیران شهری که برای دلجویی به منزل پدری آمده بودند، تشکر می کنم.

وی افزود: انشاالله کاری که می کنند برایشان باقیات الصالحات باشد. کاری که شهردار تهران انجام داد ارزشمند بود و اینکه یک مدیر رده بالا اینقدر برای زیرمجموعه اش ارزش قائل است، جای تقدیر و تشکر دارد.

الهامی با بیان اینکه در جریان این بازدید به خودشان هم گفتم که ای کاش تمام مدیران مثل شما اینقدر به کارمندان شان توجه داشتند، تاکید کرد:  ارزش و احترامی که فردی در رده شهردار برای کارمندش قائل می شود و چنین رفتاری، می تواند برای مدیران الگو و نمونه باشد.

گفتنی است یاسر الهامی از کارکنان شهرداری تهران که در جریان حادثه تخریب ساختمان های غیر مجاز و نا ایمن منطقه ۱۹ درگذشت، عموی ساکت الهامی سرمربی سرشناس لیگ برتر فوتبال ایران بود.

انتهای پیام/

۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 40857

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =