استفاده از ظرفیت بند ت تبصره ۶ قانون بودجه

شهردار منطقه ۱۲ در جلسه دوره‌ای کمیسیون ماده صد از استفاده از ظرفیت بند ت تبصره ۶ قانون بودجه برای حل و فصل پرونده‌های ارجاع‌داده‌شده به این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سلسله‌جلسات دوره‌ای کمیسیون ماده صد با حضور فاطمه حیدری، مدیرکل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده صد شهرداری تهران، پورحقیقی، معاون اجرایی و چند تن دیگر از مسؤولان این اداره کل به همراه وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲، معاون شهرسازی و معماری، شهرداران نواحی ۶گانه، رئیس اداره اجرای احکام و برخی دیگر از مدیران ارشد شهرسازی و معماری و اداره حقوقی  این منطقه در شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش اداره اجرای احکام از اقدامات صورت‌گرفته، انارکی محمدی با تأکید بر اجرایی‌شدن بند (ت) تبصره قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور گفت: با رویکرد استفاده حداکثری و بهینه از این ظرفیت قانونی و با هدف تسریع و سهولت در اجرای این قانون و استفاده به‌موقع حداکثری از ظرفیت‌های نهفته در آن برای تعیین تکلیف پرونده‌های ارجاع‌داده‌شده به کمیسیون ماده صد اقدام خواهد شد.

شهردار قلب طهران ضمن طرح‌کردن برخی چالش‌های موجود در مورد کمیسیون ماده صد و به‌ویژه بند ت تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲، راهکارهایی برای پیشبرد موضوع در منطقه پیشنهاد داد.

حیدری نیز ضمن تشکر از زحمات همکاران منطقه ۱۲، خواستار پیگیری موضوعات توسط شهردار منطقه در مورد چالش‌های موجود در منطقه ۱۲ شد.

تشکیل کمیسیون ماده صد از قوانین شهرداری است و وظیفه رسیدگی به تخلفات ساختمانی با این کمیسیون است. اعضای این کمیسیون شامل نماینده وزارت کشور (به انتخاب وزیر کشور)، یکی از قضات دادگستری (به انتخاب وزیر دادگستری) و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر است.

انتهای پیام/

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 40942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =