اجرای مانور راستی آزمایی شیرهای هیدرانت در منطقه ۱۴

مهرنگ انصاری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۴ گفت: شیر آتش نشانی یا شیر هیدرانت، نوعی سیستم اطفا حریق است که در مکان‌های مختلفی در این بخش از منطقه نصب می‌ شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ انصاری افزود: شیر آتش نشانی یا شیر هیدرانت، نوعی سیستم اطفا حریق است که در مکان‌های مختلفی نصب می شود تا در مواقع آتش سوزی مأموران آتش نشانی شیلنگ خود را به منظور شارژ آب به دریچه شیر اصلی آتش نشانی وصل کنند.

انصاری ادامه داد: شیر آتش‌نشانی به طور مستقیم به آب منطقه متصل است و در مکان ‌های مختلف مانند مکان‌های صنعتی و معدنی، آموزشی، جاده‌ها، پارکینگ‌ها تجاری نصب می‌شود تا در زمان وقوع حریق آتش نشانان بتوانند با استفاده از آب عملیات اطفا حریق را سریعاً انجام دهند.

وی تشریح کرد: کنترل عملکرد صحیح این شیرها بسیار ضروری و با اهمیت است، از این رو واحد بحران شهرداری ناحیه ۴ با همکاری و هماهنگی سازمان آتش نشانی، اقدام به اجرای مانور راستی آزمایی این شیرها در سطح محدوده ناحیه کرده و عملکرد درست و نداشتن نقص آنها را مورد تایید قرارداد.

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۴ ابراز امیدواری کرد نیاز به استفاده از این شیرها برای شهروندان اتفاق نیفتد و مردم بدور از بحران و حوادث باشند.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 41075

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =