۳۰باب مغازه و انبار در بازار تهران در آتش سوختند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی گسترده در بازار تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: یک مورد حادثه آتش در بازار تهران در ساعت ۲:۰۱ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و هفت ایستگاه به همراه تانکرهای آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و غیره به بازار آهنگران اعزام شدند.  

وی افزود: محل حادثه یک پاساژ سه طبقه با بیش از ۲۵۰ واحد صنفی و انبار  بود. مرکز آتش در زیرزمین این پاساژ قرار داشت و جمعا در حدود ۳۰  مغازه و انبار دچار حریق شده بودند.  

ملکی گفت: شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر واحدهای واقع در این پاساژ بود و آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدامات خود برای اطفاء حریق در این پاساژ را شروع کرده و در گام نخست با اقدامات خود موفق شدند تا از گسترش آتش و سرایت شعله‌ها به واحدهای دیگر جلوگیری کنند. آتش‌نشانان در حرارت بالا و دود زیاد موفق به اطفاء کامل حریق شدند.

ملکی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد. این حادثه مورد مصدومیت و فوتی نداشت، اما خسارات مالی زیادی درپی این حادثه برجا ماند.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: بازار تهران همواره دارای مشکلات ایمنی بوده و بارها نیز در این مورد هشدار و تذکر دادیم، همه افراد مرتبط با بازار و دستگاه‌ها در این بخش باید  وارد عمل شده و به فکر راهکار باشند.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
کد خبر: 41087

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =