آماده سازی قرارگاه طریق الحسین(ع) در کربلا توسط منطقه۱۳

محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه۱۳ که مسئولیت عمود ۹۰۹ ستاد قرارگاه طریق الحسین(ع) را بر عهده دارد با حضور در کربلا بر روند آماده سازی این محدوده نظارت و در جریان نحوه خدمات رسانی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: با توجه به واگذاری مسئولیت ستاد قرارگاه طریق الحسین(ع) به این منطقه، مدیریت شهری منطقه مدتی پیش با همه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای خدمت رسانی به زائران در این محدوده مستقر شد.

وی افزود: برای استقرار موکب و محل اسکان خادمان، عملیات تسطیح، خاکبرداری و انتقال خاک و نخاله برای آماده سازی محدوده تعیین شده با استفاده از امکانات و تجهیزات اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: همچنین محلی برای اسکان خادمان حسینی در نظر گرفته شده و نخستین محموله اقلام موکب ابنا الحسین(ع) نیز برای تجهیز قرارگاه به کربلا رسید.

محمد هادی علی احمدی ادامه داد: علاوه بر تهیه و دریافت کلیه اقلام پیش بینی شده جهت نظافت و جمع آوری زباله، نیرو های اعزامی خدمات شهری در پهنه تعیین شده و شیفت های کاری نسبت به نظافت مسیر اقدام می کنند.

وی مراسم پیاده روی اربعین را یکی از مهم ترین مناسبت‌های مذهبی برشمرد و خاطرنشان کرد: با تمام قوا و جدیت به زائران اربعین خدمت رسانی می کنیم.

همچنین؛ در بازدید شهردار منطقه۱۳ از عمود ۹۰۹ معاونان خدمات شهری و محیط زیست منطقه و امور اجتماعی و فرهنگی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 41162

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =