انعقاد تفاهم‌نامه‌های جدید در حوزه هوشمندسازی خلاقیت و نوآوری در آینده نزدیک/ تاکید بر ایجاد گردشگری یکپارچه در پایتخت

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: رویکرد ویژه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد توجه به موضوعات خلاقیت، نوآوری و گردشگری است.

به گزارش خبرنگار شهر؛ محمد حسین حجازی در نشست خبری خود با خبرنگاران که امروز -چهارشنبه ۲۵ مرداد- برگزار شد، با بیان اینکه اراضی عباس آباد جایگاه ویژه ای در شهر تهران دارد؛ گفت: پروژه پارکینگ فرهنگ از نظر ابعاد به اندازه دو، سوم پروژه های شهر تهران است و پروژه خانه موسیقی نیز فاز نخست آن در سه ماه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد ادامه داد: نگاه فضای اراضی عباس آباد به یک نگاه بهره برداری تبدیل شده است. اکنون چندین پروژه آماده بهره برداری داریم و یکی از اتفافات خوب در اراضی عباس آباد که در بعد ملی و بین المللی به صورت جدی به آن می پردازیم خدمات رسانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه در دو حوزه سرمایه گذاری و گردشگری خدمات ویژه ای به شهروندان ارائه می شود؛ بیان کرد: تاکید شهردار تهران گردشگری یکپارچه برای شهر تهران است و اراضی عباس آباد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

حجازی با تاکید بر اینکه رویکرد اراضی عباس آباد فرهنگی است، یادآور شد: ما در ۴ سال اخیر اقدامات فرهنگی فاخری را در سطوح ملی و بین المللی انجام داده و می دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر توجه به موضوعات گردشگری از مهمترین برنامه های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد است؛ تاکید کرد: برخی از تصمیمات مسئولین به اقتصاد گردشگری ضربه وارد می کند اما توجه ما به اقتصاد گردشگری است.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در ادامه تاکید کرد: اراضی عباس آباد در دوره جدید به عنوان کانون نوآوری و فناوری شناخته می شود و با افتتاح خانه خلاق به این موضوع ورود کرد.

وی افزود: تفاهم نامه های جدیدی در حوزه هوشمندسازی خلاقیت و نوآوری در اراضی عباس آباد منعقد می شود.

انتهای پیام
 

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 41210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =