کشف و شناسایی استعدادهای برتر ورزش ساحلی در جنوب شهر

انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲ از افتتاح زمین‌چمن مصنوعی در محله هرندی به منظور افزایش سرانه ورزشی در این محله و احداث و راه‌اندازی زمین ورزش ساحلی در محله آبشار به منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر ورزش ساحلی در آن خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، عصر روز گذشته، سه‌شنبه، ۲۴ مردادماه، آیین افتتاح دو زمین ورزشی (زمین‌چمن مصنوعی در محله هرندی و زمین ورزش ساحلی در محله آبشار) با حضور وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه، معاونان شهردار به همراه برخی مدیران شهری منطقه و جمعی از کودکان و ساکنان محلات برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ احداث و راه‌اندازی این زمین‌های ورزشی با هدف گسترش سرانه ورزشی در محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۲ به اجرا درآمد و طی آن، زمین‌چمن مصنوعی محله هرندی به نام «شهیدان رجبی» و زمین ورزشی ساحلی محله آبشار به نام «شهید فیلسوف‌زاده» با حضور پربرکت خانواده معظم این شهیدان افتتاح شد.

در حاشیه افتتاح اماکن ورزشی یادشده، ‌انارکی‌ محمدی ضمن تماشای رقابت‌های ورزشی قهرمان شهر ۲ که هم‌اکنون در این زمین‌های ورزشی در حال برگزاری است، گفت: طی برنامه‌ریزی صورت‌گرفته دست‌کم ساخت و راه‌اندازی سه زمین ورزشی دیگر که شامل زمین‌ ورزشی ساحلی، زمین چمن‌مصنوعی و پاتوق‌های امن ورزشی برای بانوان است، در محله هرندی پیش‌بینی شده که امیدواریم با راه‌اندازی این اماکن و ارائه خدمات ورزشی رایگان به شهروندان هم شاهد ارتقای سطح سلامت شهروندان باشیم و هم از گسترش آسیب‌های اجتماعی در این محلات جلوگیری شود.

سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه  نیز دراین‌باره گفت: متراژ زمین ساحلی محله آبشار ۱۷ در ۱۸ مترمربع است که مطابق زمان‌بندی، این پروژه از تیرماه سال جاری آغاز شده و به مدت یک ماه به طول انجامیده است. زمین چمن مصنوعی محله هرندی نیز ۱۳ در ۲۶ مترمربع است که ساخت و راه‌اندازی این زمین نیز ۴۰ تا ۴۵ روز زمان برده است.

وی ادامه داد: در اماکن ورزشی فوق، گروه‌های مختلفی از ثبت‌نام کنندگان در مسابقات قهرمان شهر ۲ محله هرندی در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 41213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =