اجرای توسعه فاز دوم بوستان جوانمردان

شهردار منطقه ۲۲ از عملیات توسعه فاز دوم بوستان جوانمردان خبر داد و گفت: یکی از مکان‌های تفریحی و گردشگری این منطقه بوستان جوانمردان در مسیر دره کن حد فاصل بزرگراه شهید همت تا بزرگراه شهید حکیم است که روزانه هزاران نفر از شهروندان تهرانی از این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ شرفی در جریان بازدید از پروژه‌های در حال ساحت منطقه، در خصوص توسعه فاز دوم بوستان جوانمردان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص تسریع در اجرای عملیات عمرانی پروژه‌های در حال ساخت منطقه، توسعه ضلع شمالی بوستان جوانمردان در دستور کار قرار گرفته است. بر همین اساس بعد از پل شهید همت بر روی دره کن، این عملیات توسط معاونت فنی و عمرانی و خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه اجرا خواهد شد.

وی افزود: بخشی از این بوستان در محدوده منطقه ۲۲ و بخش دیگر در محدوده منطقه ۵ تهران قرار دارد که این عملیات توسعه‌ای در منطقه۲۲ در حال اجرا است.

شرفی ادامه داد: تا اتمام این پروژه در نظر داریم به شکل مستمر از این پروژه بازدید میدانی داشته باشیم تا لحظه‌به‌لحظه در جریان سرعت اتمام این عملیات قرار گیریم؛ همچنین عملیات لایروبی رودخانه کن نیز به اتمام رسیده و در نظر داریم نخاله‌هایی که توسط جریان آب به حاشیه رودخانه در بالادست بوستان جوانمردان هدایت شده را جمع‌آوری کنیم که برای این اقدام نیازمند یک عملیات عمرانی ویژه هستیم.

شهردار منطقه به پیاده‌روسازی در حاشیه غربی این بوستان اشاره کرد؛ گفت: این عملیات به شکل ویژه در حال انجام است و در مدت‌زمان کوتاه این مسیر تردد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ پارک جوانمردان با وسعت ۱۵۰ هکتار و فضاهای سرسبزی که دارد محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت و تفریح و گردش جوانان و خانواده‌ها محسوب می‌شود؛ در کنار این‌ها، این پارک بیش از ۴۰ تندیس از جوانمردان ایرانی و بیش از ۳۰ تندیس از مشاهیر کشور را در دل خود جای داده است که نام بوستان جوانمردان نیز برگرفته از همین تندیس‌هاست.

انتهای پیام/

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 41276

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =