دانش فنی و نگاه حمایتی در خدمت اقشار کم‌برخوردار

شهردار منطقه ۱۲ در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی کم‌بینایی در خیریه نورالزهرا (س) بر ادغام دانش فنی متخصصان با نگاه حمایتی مسؤولان برای کمک به اقشار کم‌برخوردار در امر درمان تأکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، یکشنبه، ۲۹ مردادماه، افتتاحیه مرکز توانبخشی کم‌بینایان چشمی با حضور وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه، سید امیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، صادقی، فعال حوزه افراد دارای معلولیت و مشاور مدیر عامل خیریه نورالزهرا (س) و تعدادی از مدیران شهری منطقه برگزار شد.

انارکی محمدی در این مراسم با بیان اینکه مجموعه‌ای در شهر به وجود آمده که با کمک خیرین و داوطلبان می‌تواند کمک به‌سزایی به افراد کم‌بینا کند، گفت: بدون شک با راه‌اندازی مراکز تخصصی برای درمان به‌ویژه‌ برای اقشار کم‌درآمد، هم در کاهش هزینه‌ها موفق بوده‌ایم و هم فارغ از تکالیف کاری به مسئولیت اجتماعی خود در موضوعات اجتماعی عمل کرده‌ایم.

وی با تأکید بر ضرورت رسیدن به ادبیات مشترک بین مسؤولان و دانشگاهیان و مردم گفت: باید فضایی فراهم شود که اگر کسی خواست کاری را دلی و برای رضای خدا انجام دهد (از متخصصان تا خیرین و مردم)، بستر و زیرساخت‌های آن توسط مسؤولان فراهم شود و تسهیلات لازم برای به‌انجام‌رسیدن چنین اقداماتی در نظر گرفته شود.

شهردار قلب طهران همچنین بیان کرد: شهرداری منطقه ۱۲ به منظور عمل به وظایف و مسؤولیت‌های اجتماعی خود با همه توان و با استفاده از ظرفیت‌های، موجود آماده خدمت به گروه‌های آسیب‌پذیر به‌ویژه افراد دارای معلولیت و کمک به توانمندسازی شهروندان نیازمند است.

در این مراسم از بخش‌های مختلف این مجموعه، شامل مشاوره توانبخشی بینایی، معاینه بینایی، اتاق رشد و اتاق تاریک بازدید و از عباس ریاضی، مسؤول این بخش قدردانی شد.

انتهای پیام/

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: 41465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =