تلاش جریان انقلابی در مدیریت شهری این است که مشکلات مردم را کم کند/ تعامل و هم‌افزایی بین شورا و شهرداری

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز در فضایی خوب هم سوال مطرح شد و هم شهردار منطقی پاسخ داد تا برخی شبهات و ابهامات رفع شود.

پرویز سروی، نایب رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: همانطور که مشخص است، سوال حق نماینده است و شهردار هم باید پاسخ دهد. امروز در یک فضای خوب هم سوال مطرح شد و هم شهردار منطقی پاسخ داد و برخی از شبهات و ابهامات رفع شد.

وی افزود: من فکر می‌کنم که جریان انقلابی که مردم به آن امید دارند به این شورا آمده است که باری از دوش آنها بردارد و مشکلات آنها را کم کند. باید یک تعامل و هم‌افزایی به وجود بیاید. به ویژه اینکه رهبر انقلاب نبز در دیدار با فرماندهان سپاه فرمودند که نقد را با اعتماد انجام دهید. 

سروی ادامه داد: قطعا شورا و شهرداری به دنبال هم افزایی هستند تا در نتیجه شرایط بهتری برای شهر رقم بخورد. نباید عده ای گمان کنند  اختلافی وجود دارد یا اینکه وقتی در یک روز ۲ سوال از شهردار می‌شود، عنایش این است که هم‌افزایی و انسجام وجود ندارد.

سروری با بیان اینکه رهبر انقلاب تأکید دارند بر اینکه ما امید و ایمان را سرلوحه کار خود قرار دهیم، گفت: همانطور که همگان دیدند در کنار رفتار خوبی که امروز سوال‌کنندگان داشتند، پاسخ‌دهنده هم رفتار خوبی داشت. 

وی تصریح کرد: من همیشه به این فکر می‌کنم که زمانی که دشمن ما را ضریب می‌دهد پس حتماً من یک مشکلی دارم که هدف مشترک یا رفتار مشترکی با دشمن قرار گرفته ام و آنها دارند ضریب می‌زنند. از این نظر فکر می‌کنم که حداکثر تلاش ما نمایندگان باید این باشد که مشکلاتمان را داخلی حل کنیم هرچند همانطور که عرض کردم این حق نماینده است که سوال کند و شهردار هم مکلف  است جواب دهد و پاسخ باید منطقی، مستدل و قانع‌کننده باشد.

نایب رییس شورا افزود: این اتفاقی بود که امروز افتاد و به نظر من روند برگزاری سوال و پاسخ روند خوبی بود اما اصل موضوع این است که باید تا جایی که امکان دارد پیام استرس و اختلاف را به جامعه منتقل نکنیم.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
کد خبر: 41540

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =