۹۰۰ مخزن جایگزین مخازن مستهلک شدند

شهردار منطقه ۱۲ گفت: تعداد ۹٠٠ مخزن جمع‌آوری مکانیزه زباله جدید در سطح معابر منطقه ۱۲ جایگزین مخازن مستهلک در سطح معابر و کوچه‌ها شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز دوشنبه ۶ شهریورماه، ۹۰۰ مخزن جمع‌آوری مکانیزه جدید با حضور انارکی محمدی، شهردار منطقه به همراه معاون خدمات شهری و محیط زیست و شهرداران نواحی ۶ گانه در محل تخلیه و بارگیری این مخازن با مخازن مستهلک جایگزین شدند.

انارکی محمدی دراین‌باره گفت: یکی از مطالبات و درخواست‌های شهروندان در مورد شکل ظاهری و مستهلک‌بودن مخازن زباله در سطح معابر و کوچه‌هاست که این منطقه به دلیل حجم فراوان بهره‌برداری و تردد شهروندان و تولید انبوه زباله و ضایعات به‌ویژه در محدوده تجاری بازار تهران، سید اسماعیل، محلات امامزاده یحیی (ع)، عودلاجان و... اقدام به خرید ۹٠٠ مخزن کرده که این مخازن پس از توزیع، جایگزین مخازن مستهلک شدند.

وی با بیان اینکه این اقدام با توجه به درخواست‌های شهروندان انجام شده، افزود: اولویت جایگزینی، میزان درخواست شهروندان بوده و به‌طور قطع، مشارکت شهروندان در احصای مشکلات و نیازهای محل سکونتشان، مهم‌ترین عامل برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای اداره امور شهر است.

شهردار قلب طهران، ارتقای خدمات در حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه را از اولویت‌های دوره جدید مدیریتی در منطقه ۱۲ برشمرد و ادامه داد: این اقدامات با هدف بهبود کیفیت زندگی به‌طوری‌که در شأن مردم این منطقه باشد، انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 41907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =