بررسی ایمنی ساختمان‌های بلندمرتبه و عمومی منطقه۱۴

رئیس اداره HSE منطقه ۱۴ از برنامه‌ریزی و پیگیری در راستای حفظ و ارتقای ایمنی ساختمان‌ها به‌ویژه ساختمان‌های بلندمرتبه و عمومی منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، حمیدرضا سیف الهی ضمن اشاره به بازدید صورت گرفته درخصوص ساختمان های بلند مرتبه گفت: در راستای رصد ایمنی و رفع چالش ها ۸۵ ساختمان تجاری؛ اداری؛ خدماتی؛ مسکونی از جمله بیمارستان بعثت؛ بازار گل محلاتی؛ پاساژ کسا؛ ساختمان های تاکسیرانی؛ ساختمان المهدی؛ مدارس و ساختمان های مسکونی بازدید شد.

رییس اداره HSE منطقه ۱۴ افزود: یکی از دغدغه ها و وظایف این حوزه توجه به موضوع ایمنی است، بازدید و رصد موضوعات مربوط به ایمنی ساختمان های فوق الذکر جهت حفظ ایمنی و رفاه و رضایت شهروندان مستمر خواهد بود.

گفتنی است علاوه بر بررسی و رصد ساختمان های بلند مرتبه ، در راستای ارتقای ایمنی مراکز اداری و تجاری منطقه نیز رصد و شناسایی چالش ها و موضوعات مرتبط با ایمنی این فضا ها در دستور کار است.

سیف الهی با اشاره به بازدید های صورت گرفته از مدارس و فضاهای آموزشی نیز یاداور شد: پیش از آغاز سال تحصیلی شناسایی و اعلام موارد و نکات لازم در این خصوص برای  رفع موارد پرخطر انجام می شود.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 42030

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =