توفیق آب و جاروی حرم، نصیب پاکان روزگار شد

شهردار منطقه ۱۲ از اقدامات نیروهای خدمات شهری این منطقه برای پاکیزگی و نگهداشت حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع) در نجف اشرف خبر داد و گفت: توفیق آب و جاروی آن حرم مطهر، توفیقی کمیاب است که فقط با نظر ویژه آن حضرت، نصیب پاکان روزگار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، در آستانه اربعین حسینی، پنجشنبه، ۹ شهریوماه، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه در محل اسکان خادمین زوار اربعین این منطقه واقع در نجف اشرف حاضر شد و به آنها خداقوت گفت.

بر اساس این گزارش، انارکی محمدی در این بازدید که به منظور کسب اطمینان از کیفیت اقدامات صورت‌گرفته در آن محل به انجام رسید، ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها برای این گروه اعزامی گفت: خدمت در ایام زیارتی اربعین، ارزشمند و به‌یادماندنی است و باید قدردان لحظه‌به‌لحظه حضور در این فضا و خدمت‌رسانی به زوار اربعین بود.

وی افزود: توفیق آب و جاروی آن حرم مطهر، توفیقی کمیاب است که فقط با نظر ویژه آن حضرت، نصیب پاکان روزگار می‌شود و از این نظر باید قدر خودتان را بدانید که امروز در این مکان مقدس حضور دارید.

گفتنی است اعزام نیروهای خدمات‌شهری شهرداری منطقه ۱۲ به نجف اشرف، یکم شهریورماه و هم‌زمان با آغاز پیاده‌روی‌های اربعین صورت گرفته و طی آن ۳۵ نفر از این نیروها با تجهیز البسه و لوازم شخصی به حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع) اعزام شدند که از آن روز تاکنون در صحن حضرت الزهرا (س) واقع در آن حرم مطهر به نظافت و نگهداشت آن محدوده می‌پردازند.

خدمت‌رسانی خادم‌الحسین منطقه ۱۲ با هدف جلب رضایت و آرامش زائران و عاشقان حسینی و حفظ پاکیزگی و بهداشت حرم حضرت امیرالمؤنین (ع) به صورت شبانه‌روزی تا پایان مراسم پیاده‌روی اربعین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 42050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =