بهره‌برداری از ۱۲ جایگاه سوخت کوچک مقیاس؛ زمستان/ موتورسازان سیار تا آبان‌ماه به محور قلمستان منتقل می‌شوند

معاون فنی و عمران شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران پروژه‌های عمرانی این شرکت، میزان پیشرفت و ‌زمان بهره‌برداری آنان را تشریح کرد.

یاسر امیردهی معاون فنی و عمرانی شرکت ساماندهی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در تشریح پروژه‌های عمرانی این شرکت با اشاره به لزوم ساخت جایگاه های پمپ بنزین تک سکو در تهران اظهار کرد: تاکنون عملیات اجرایی برای احداث ۱۲ جایگاه سوخت آغاز شده است.

بهره‌برداری از ۱۲ جایگاه سوخت کوچک مقیاس؛ زمستان

وی با بیان اینکه ساخت هر جایگاه سوخت چهار ماه طول می‌کشد، افزود: حدود یک ماه از آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه‌های سوخت می گذرد و احتمالا تا سه ماه آینده این جایگاه ها به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان محترم قرار می گیرند.

تشریح پیشرفت پروژه‌های عمرانی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر


معاون فنی و عمرانی شرکت ساماندهی تاکید کرد: بخش عمده ای از عملیات اجرایی این پروژه شامل نصب تجهیزات است، بنابراین پس از تکمیل مرحله زیر ساختی که شامل گودبرداری و آرماتوربندی است، مراحل اجرایی با سرعت بیشتری انجام خواهد.

اتمام طرح گسترش بازار خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس تا نوروز


در ادامه امیردهی درخصوص طرح گسترش بازار خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس(غرب) توضیح داد: پروژه عمرانی دیگر شرکت ساماندهی، ساخت صد غرفه جدید ۱۵ متری است که در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع در ضلع شمالی فاز اول  ‌قرار دارد. 

معاون عمرانی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه مدت اجرای این پروژه ۶ ماه تخمین زده شده‌است، افزود: این پروژه با براورد هزینه ۱۲ میلیارد تومان در حال اجراست و ساخت آن تاکنون با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است. 

سامان‌بخشی پایانه آزادی؛ دی ماه

امیردهی با اشاره به لزوم سامان‌بخشی پایانه آزادی تشریح کرد: این امر در قالب‌ ساخت بوفه و انبار، ساخت شب بازار و مسقف‌سازی بخشی از فضا در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه  اجرای این پروژه به ۶ ماه زمان نیاز دارد، افزود: با توجه به آغاز عملیات اجرایی در اواخر تیرماه، پیش‌بینی می‌شود که تا پایان دی‌ ماه این موارد اجرا و آماده بهره برداری شود. 

تشریح پیشرفت پروژه‌های عمرانی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

بهره‌برداری از گذر گردشگری طی هفته‌های آتی

در ادامه معاون عمرانی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از مراحل پایانی ساخت گذر گردشگری شاهد خبر داد و افزود: این گذر گردشگری یا خیابان غذا در فضایی بالغ بر  هزار و دویست متر و شامل ۲۷ غرفه در محدوده منطقه ۸ در حال ساخت است و با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برای بهره‌برداری پس از ماه صفر آماده خواهد شد. 

ساماندهی موتورسازان سیار در محور قلمستان تا آبان ماه

امیردهی درباره ساماندهی موتورسازان سیار در محور قلمستان نیز تصریح کرد: ۴۰ غرفه برای این افراد در این محور در حال ساخت است که تا یک ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و برای ارائه خدمت به شهروندان در اختیار بهره‌بردار قرار خواهد گرفت. 

تشریح پیشرفت پروژه‌های عمرانی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر


معاون فنی و عمرانی شرکت ساماندهی در ادامه عنوان کرد: تجهیز بازار شیمیایی فروشان کیمیا در قالب لوله‌گذاری و نصب تجهیزات اطفای حریق و همچنین شبکه‌ای کردن سیستم فاضلاب، ساخت یک واحد آشپزخانه در بازار بزرگ جنت و بهسازی ۱۴ چشمه سرویس بهداشتی در بازارپرندگان شرق از جمله پروژه‌های دیگر شرکت ساماندهی است که همگی در مراحل پایانی قرار دارند. 


امیردهی در پایان از برداشت میدانی ۲۲ زمین معرفی شده از سوی مناطق برای اجرای پروژه‌های مختلف خبر داد و گفت این زمین ها از طریق مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران برای استفاده در اختیار شرکت ساماندهی قرار گرفته و از طریق معاونت های تخصصی در حال بررسی و امکان سنجی استفاده در پروژه های شرکت است.

انتهای پیام/

۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 42427

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =