بررسی ۱۱ کلان‌پروژه تجمیعی بافت فرسوده و ۱۵ پروژه بزرگ مقیاس در منطقه ۱۶

دومین جلسه قرارگاه جهادی تامین مسکن منطقه ۱۶با حضور رئیس سازمان نوسازی، شهردار و اعضای قرارگاه این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، دومین جلسه قرارگاه مسکن منطقه با موضوع تامین مسکن، رونق و رفع موانع ساخت و ساز در بافت فرسوده و خارج از آن برگزار شد.

در این جلسه محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ با تاکید بر توسعه نوسازی بافت فرسوده اظهار داشت: شهرداری منطقه ۱۶ با داشتن بیش از ۱۳۷ هکتار بافت فرسوده، جزو مناطق با تراکم بالا در بافت فرسوده محسوب می‌شود و می بایست در این زمینه تمهیدات جدی اندیشیده شود. در همین راستا تغییر رویکرد در پروژه های تجمیعی به ویژه در املاک ریزدانه کمک شایانی در نوسازی بافت فرسوده خواهد داشت و تعریف ۱۱ کلان پروژه تجمیعی در بافت فرسوده موجبات ترغیب ساکنین محلات را فراهم می آورد.

همچنین سیدمهدی هدایت رئیس سازمان نوسازی شهر تهران نیز در این جلسه از همراهی و حمایت همه جانبه سازمان در امر نوسازی خبرداد و افزود: استفاده از ظرفیت دفاتر نوسازی بافت فرسوده و ترغیب ساکنین محلات در امر نوسازی، می تواند در تسریع روند نوسازی بسیار موثر باشد و در همین راستا به منظور رضایتمندی بیشتر شهروندان، سیاست سازمان نوسازی شهر تهران، راهبرد حمایتی و قابل انعطاف خواهد بود.

گفتنی است؛ در دومین جلسه قرارگاه جهادی تامین مسکن منطقه ۱۶ علاوه بر بررسی ۱۱ کلان پروژه تجمیعی بافت فرسوده، ۱۵ پروژه بزرگ‌مقیاس در جهت تامین مسکن، مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 42451

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =