ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی توسط شهرداری تهران تا پایان سال ۱۴۰۲

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: از پروژه های شهرداری تهران تا کنون ۱۲ هزار واحد عملی شده و ۸ هزار واحد نیز تا آخر سال اجرایی خواهد شد. پیش بینی ما این است که بیش از ۵۰ درصد از ۵۳۰ هزار واحدی که ساخت آن سال گذشته با کمک بخش خصوص آغاز شد را تا پایان سال به مرحله عرضه برسانیم.

به گزارش خبرنگار شهر؛ مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در یک برنامه رادیویی  اظهار کرد: ما نگفتیم که حتما  در سال اول مدیریت شهری ۱۸۰ هزار واحد می‌سازیم؛ بلکه گفتیم زیرساخت‌های ساخت سالانه ۱۸۰ هزار واحد در پایتخت را اجرا می کنیم.

وی افزود: در انجام این مهم دو رویکرد را دنبال می کنیم؛ یک، فرایند اخذ پروانه را حداقل در مواردی که مربوط به شهرداری تهران است، کوتاه تر کنیم و دو  اگر به سمت ساخت مسکن صنعتی رفتیم این مقدار را بتوانیم در یک سال عملی کنیم.

هدایت خاطرنشان کرد: از پروژه‌های شهرداری تهران تاکنون ۱۲ هزار واحد عملی شده و ۸ هزار واحد نیز تا آخر سال اجرایی خواهد شد. پیش بینی ما این است که بیش از ۵۰ درصد از ۵۳۰ هزار واحدی که ساخت آن سال گذشته با کمک بخش خصوص آغاز شد را تا پایان سال به مرحله عرضه برسانیم.

انتهای پیام/

۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 42594

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =