ورود موتورسیکلت به داخل تونل ها بدلیل انباشت گازهای آلاینده ممنوع است

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ورود موتورسیکلت به داخل تونل ها بدلیل انباشت گازهای آلاینده ممنوع است.

به گزارش خبرنگار شهر، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز ۲۶ شهریور ماه در سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین بودیم. 

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه همت از جنت آباد، حکیم از پیامبر، هاشمی رفسنجانی از پل یادگار، بزرگراه بابایی از نیروی زمینی، چمران از حکیم تا ورودی همت، زین الدین از گلزار، رسالت از منصوری، آزادگان از پل امام علی (ع)، نیایش از سردار جنگل، امام علی (ع ) از محلاتی شاهد شروع ترافیک هستیم که در ورودی‌های غربی بار ترافیکی سنگین و در نیمه شرقی ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد.
 
وی افزود: همچنین بزرگراه‌های شیخ فضل‌الله، مدرس، اشرفی، باقری و آزادراه تهران کرج نیز شاهد آغاز ترددها و آغاز ترافیک هستیم و در مسیر خیابان آزادی از شهیدان و دماوند از مدنی نیز ترافیک نیمه سنیگن وجود دارد.

وی همچنین گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراهها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری بدهند . 

وی افزود : تجربه نشان داده است که با شروع مهر ماه و آغاز سال تحصیلی همه ساله به ترافیک شهر افزوده می‌شود ولی الان باید چندروز از مهرماه بگذرد تا ببینیم وضعیت ترافیک امسال بعد از برداشته شدن طرح شناورسازی ساعات ادارات به چه صورت خواهد شد.

سرهنگ شریفی از راکبین موتورسیکلت خواست با توجه به اینکه داخل تونل توحید به دلیل انباشت گازهای آلاینده بسیار خطرناک می‌باشد و موتورسواران بی دلیل دچار واژگونی و تصادف خواهند شد  به هیچ عنوان داخل تونل ها نشده و از تردد در آن جدا خودداری نمایند.


انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 42688

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =