رفع معارضین مسیر بزرگراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ به ایستگاه آخر رسید

شهردار منطقه ۱۵ از تملک و آزادسازی حدود ۲ هزار متر مربع از عرصه مورد نیاز شامل ۵ ملک مسکونی و یک گاراژ معارض در مسیر پروژه بزرگراه شهید شوشتری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با تاکید بر اهمیت ترافیکی این بزرگراه در هدایت ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری، به توافق های انجام شده با املاک معارض این پروژه اشاره کرد و گفت: روند تسریع در انجام توافقات و تملک معارضین با تلاش همکارانم و نیز حمایت‌های سازمان املاک و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران انجام شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه به همین سبب توافق با مالکان ۵ ملک مسکونی معارض پروژه بزرگراه شهید شوشتری انجام  و ۷۶۷ مترمربع از عرصه های مورد نیاز تملک و آزاد سازی شد افزود: برای آزادسازی این املاک؛ اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

محمد شیری در ادامه اضافه کرد:  روند توافق و  تملک یک گاراژ با مساحت هزار و ۱۴۰ مترمربع نیز با تخصیص هزینه ای بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان انجام و ۱۶ واحد کسبی این گاراژ  تخریب شد.

وی افزود: تنها دو ملک مسکونی معارض در مسیر این پروژه در محدوده منطقه باقی مانده که یک مورد در فرایند کارشناسی و مورد دیگر در مرحله ارسال به دادستانی است؛ با تملک این دو ملک پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته خواهد شد.

انتهای پیام //

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 42819

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =