تمهیدات شهرداری تهران برای سرویس مدرسه توان‌یابان؛ توکلی‌زاده: اقدامات مؤثری برای آماده‌سازی مدارس انجام شد

معاون شهردار تهران گفت: از یک ماه پیش، خانواده‌ها و مدیران حوزه های مختلف برای شروع سال تحصیلی تلاش‌های خود را آغاز کردند و این نشان می دهد که مهرماه و تحصیل چقدر برای کشور اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، به مناسبت فرارسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید، آیین بازگشایی مدارس، صبح امروز - اول مهرماه ۱۴۰۲- با حضور محمد امین توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲، مهدی امیری مدیرکل آموزش های شهروندی، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران و جمعی از مدیران آموزش و پرورش در مدرسه استثنایی دخترانه توانخواهان، واقع در منطقه ۲ برگزار شد.

محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این آیین اظهار کرد: از یک ماه پیش، خانواده‌ها و مدیران حوزه های مختلف برای شروع سال تحصیلی تلاش‌های خود را آغاز کردند و این نشان می دهد که مهرماه و تحصیل چقدر برای کشور اهمیت دارد. در این زمینه با تدبیری که شهردار تهران اتخاذ کردند در ۱۵ روز اول مهر اتوبوس و مترو برای دانش آموزان رایگان اعلام شد و اقداماتی برای رنگ آمیزی و بهسازی فضای سبز مدارس انجام شد.

وی افزود: قرار بود برای امسال بحث رفت و آمد و سرویس مدرسه توان‌یابان را در دستور کار قرار دهیم که تا جایی که اطلاع دارم، در شهرداری قراداد آن با شرکت مدنظر منعقدشده و امسال مشکلات شما در حوزه حمل و نقل برطرف خواهد شد و شاهد مشکلات سال های قبل نخواهیم بود تا بدون دغدغه‌ به تحصیل بپردازید و لحظات شادی داشته‌ باشید.

در ادامه مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ در این مراسم با آرزوی سال تحصیلی خوب و همراه با موفقیت برای دانش آموزان اظهار کرد: شأنیت ما در مدیریت شهری این است که محیط شهر را برای حضور امن و ایمن و همراه با آرامش دانش آموزان فراهم کنیم.

وی افزود: امسال توانستیم برای آسفالت و ارائه تجهیزات به مدارس اقدامات خوبی انجام دهیم تا دانش آموزان در محیطی مناسب برای آینده و آینده سازی تربیت شوند.

گفتنی است؛ در این مراسم از چند خانواده شهید تقدیر شد و علاوه بر این به پاس خدمات شهرداری منطقه ۲ به دانش‌آموزان، تندیس آموزش و پرورش از طرف مدیر کل آموزش و پرورش منطقه ۲ و همه دانش آموزان این منطقه، به مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ اهدا و از وی تقدیر شد.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 42890

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =