استفاده از مترو از امروز برای محصلین رایگان است؛ پیش‌بینی قطار فوق‌العاده برای خطوط پر ترافیک

درستی گفت: با مصوبه شورا از امروز استفاده از متروی تهران برای دانش‌آموزان و دانشجویان تا دو هفته کاری رایگان است.

به گزارش خبرنگار شهر، مسعود درستی؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در جلسه ستاد استقبال از مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ۱۴۰۲ با اشاره به رایگان شدن مترو در ۱۵ روز کاری مهرماه اظهار کرد: بنا بر مصوبه شورای شهر تهران دانش آموزان و دانشجویان می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی در ارتباط با نحوه شناسایی دانشجویان و دانش آموزان در این طرح تصریح کرد: قرار بود وزارت آموزش و پرورش، علوم و بهداشت اسامی افراد را با کد ملی در اختیار ما قرار دهند که البته تا روز گذشته این اطلاعات ارائه نشده بود اما دانشجویان و دانش آموزان نگرانی در این بخش نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در مترو و بهره برداری از یخش میانی مترو خط ۶، مهر ماه سال ۱۴۰۲ متفاوت با سال ۱۴۰۱ خواهد بود و با افتتاح این بخش از خط ۶ دسترسی به مرکز شهر تسهیل می شود. 

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پاسخ به این پرسش که کدام از خطوط مترو پیش بینی می شود که در آغاز سال تحصیلی پرازدحام و شلوغ باشد، گفت: خطوط ۱، ۲ و ۴ خطوط پرازدحام محسوب می‌شوند البته تمهیدات برای اعزام قطار در خطوط به خصوص خطوط اشاره شده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴
کد خبر: 42872

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =