استفاده رایگان محصلین از متروی تهران به‌شرط استفاده از «کیف پول شهروندی»/ هرمزی: تست گرم متروی پرند بزودی انجام می‌شود

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران: محصلین تا ۱۵روز کاری آینده می‌توانند با استفاده از «کیف پول شهروندی» بصورت رایگان از متروی تهران استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ محسن هرمزی سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه رونمایی از سامانه کیف پول الکترونیک در جمع خبرنگاران گفت: آیین رونمایی از کیف پول الکترونیک  یکی از اتفاقات مهم شهرداری تهران در حوزه فاوا است. از کیف پول الکترونیک می‌توان در مواردی مبنی بر رایگان کردن استفاده دانش آموزان و دانشجویان در ۱۵ روز کاری در مهرماه و تخفیف ۳۰ درصدی برای شهروندان استفاده کرد.


وی افزود: با اجرای کیف پول الکترونیک ما می‌توانیم کنترل بهتری به روی ترددها داشته باشیم. در مترو تهران روزانه یک میلیون و هشتصد هزار تراکنش داریم و با توسعه خطوط مترو و افتتاح ایستگاه‌های جدید به مرز ۲ میلیون خواهیم رسید. در مرحله دیگر از کیف پول الکترونیک برای سهولت در بهره‌برداری مردم از گیت‌ها استفاده می‌کنیم. 


هرمزی گفت: همچنین تردد دانش‌آموزان و دانشجویان با این سامانه راحت‌تر مشخص می‌شود. این طرح در خطوط مترو و بی آر تی قابل استفاده بوده و از بستر سامانه  کارت‌های قبلی نیز قابل بهره برداری است. 

هرمزی در ادامه در مورد زمان قطعی افتتاح مترو پرند گفت: به شرط اتصال برق پایدار که مشکل اصلی ما در متروی پرند است ما وارد عملیات نهایی می شویم. بزودی با تحویل برق پایدار، تست گرم متروی پرند نیز انجام خواهد شد.


انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 42893

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =