به صدا درآمدن زنگ مهر و ایثار در باب الرضا(ع) تهران

زنگ مهر و ایثار همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، با حضور شهردار منطقه و معاون رئیس جمهور در مدرسه دخترانه شاهد فجر به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به دانش آموزان، معلمان، مدیران و اولیای آنها گفت: تقارن اول مهر با هفته دفاع مقدس، یادآور پویایی دانش آموزان و رشادت‌های جوانمردان گذشته و آینده ایران است.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه بهروزی و سعادت یک ملت در سایه خرد، علم و دانش آن ملت است، افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت باید با تاسی از این بزرگان و با تلاش و برنامه‌ریزی، خود را برای موفقیت در تحصیل و تمامی مراحل زندگی آماده کنند.

محمد شیری در ادامه به اجرای طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح، مدارس و معابر منتهی به آنها را مورد بازبینی قرار داده و نسبت به رفع نواقص مربوط به زیباسازی، ترافیک، فضای سبز، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی محله ها اقدام کردیم تا شهر برای شروع سال تحصیلی با نشاط آماده باشد.

همچنین سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت ایام دفاع مقدس گفت: به تعبیر امام راحل(ره) دفاع مقدس دانشگاه ویژه انسان سازی بود و دانش آموزانی همچون شما با فرهنگ ایثار و شهادت از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند و امروز الگویی برای تمام جهان و آزادی خواهان هستند.

مطلب غفاری رئیس آموزش و پرورش منطقه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰۰ دانش آموز و ۲۰ معلم شهید منطقه گفت: امنیت و آرامش امروز مدیون فدکاری و از خودگذشتگی این عزیزان است.

آیین نواختن زنگ مهر و ایثار امروز صبح با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، مطلب غفاری رئیس آموزش و پرورش و محمد شیری شهردار منطقه در مدرسه دخترانه شاهد فجر برگزار شد.
 

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 42898

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =